  • Data: 2011-08-14 08:05:27
    Temat: Re: jaki wybrac jezyk?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5...@n...onet.pl
    > To nie jest mozliwe. Ostatnio kazdy klient jaki prosi mnie o przygotowanie
    > aplikacji, zastrzega sobie, aby aplikacja byla przygotowana przez osobe
    > kompletnie nie znajaca sie na programowaniu i matematyce. W szkolach jest

    Grzecznie wyjaśnij klientowi, że aplikacja ma być PRZETESTOWANA przez taką
    osobę. A napisana musi być przez kogoś innego.

    A jak się klient będzie upierał, to powiedz, że najlepiej jak klient sam
    sobie napisze - bo z całą pewnością na programowaniu się nie zna, więc
    kryterium spełnia.

    > tak samo, kazdy nauczyciel mowi, ze prawdziwa sztuka jest napisane
    > aplikacji calkowicie bez umiejetnosci programowania.

    Każdy? Czy raczej ci, których miałeś nieszczęście spotkać?