  • Data: 2011-08-15 14:24:26
    Temat: Re: jaki wybrac jezyk?
    Od: "Marszalkowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 14.08.2011 09:28, m...@t...pl pisze:

    > Jak rozumiem to jest jakaś głęboka ironia, ale jej nie zrozumiałem.
    > Możesz rozwinąć?

    Pewnemu profesorowi matematyki zepsuł się kaloryfer. Nie wiedział jak to
    naprawić, więc wezwał hydraulika. Ten chwilę postukał, popukał i naprawił.
    Ale profesor jak się dowiedział ile ma zapłacić, to mina mu zrzedła.
    - Panie majster. Dlaczego to tyle kosztuje?
    - To jest dużo?
    - To pół mojej pensji!
    - Gdzie pan pracuje?
    - Jestem pracownikiem naukowym na wydziale matematyki.
    - Panie, przyjdź pan do nas! Tygodniowy kurs i naprawia pan kaloryfery!
    Tylko nie przyznawaj się pan do wykształcenia. Skończył pan 7 klasie i nic
    więcej. U nas tylko takich przyjmują.
    Profesor poszedł na kurs i zaczął pracować. Po roku szefostwo zarządziło
    podnoszenie kwalifikacji i wszyscy musieli skończyć podstawówkę.
    Na pierwszej lekcji matematyki profesor został przywołany do tablicy...
    Kazano mu napisać wzór na pole koła, ale jak na złość zapomniał go.
    Wyprowadza wiec: pierwsza tablica, druga tablica zapisana i wychodzi:
    P= - pi*r2.
    Ale przecież dobrze wiedział, że pole nie może być ujemne!
    Zmazał wszystko, znowu zapisał dwie tablice i ten sam wynik!
    Odsuwa się od tablicy, a z sali słychać cichutkie szepty kolegów:
    - Zmień granice całkowania... !!!