  • Data: 2011-03-25 23:27:28
    Temat: Re: jaki telefon
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > Specyfikacja jest taka sobie, jakby nie niska cena, to nikt by
    > się tym nie zainteresował.

    "Taka sobie" w porównaniu do silniejszych modeli,
    ale "całkiem całkiem", gdy porównać do tych dwóch
    wcześniej wymienionych..

    ZTE Blade
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1800
    ekran: 480 x 800 pikseli, 3,5 cala, AMOLED
    ram: 512 MB RAM
    cpu: 600MHz

    HTC Wildfire
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1724
    ekran: 240 x 320 pikseli, 3,2 cala, TFT
    ram: 384 MB
    cpu: 528MHz

    SE X8
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1740
    ekran: 320 x 480 pikseli, 3 cale, TFT
    ram: 168 MB(? mgsm i telepolis podają 128
    inne źródła wspominają o 256)
    cpu: 600MHz

    Albert Einstein (1879-1955)