  • 1. Data: 2011-03-25 19:55:37
    Temat: jaki telefon
    Od: "Michael Dziony" <m...@i...eu>

    jaki trelefon doradzilibyście mi kupić
    SE Xperia X8 czy HTC Waldfire

  • 2. Data: 2011-03-25 19:59:00
    Temat: Re: jaki telefon
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Michael Dziony" <m...@i...eu> napisał w
    wiadomości news:4d8cf337$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
    > HTC Waldfire

    To jakaś niemiecka wersja dla leśniej straży pożarnej?;-)

  • 3. Data: 2011-03-25 19:59:59
    Od: "Michael Dziony" <m...@i...eu>

  • 4. Data: 2011-03-25 22:06:03
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Michael Dziony wrote:

    > jaki trelefon doradzilibyście mi kupić
    > SE Xperia X8 czy HTC Waldfire

    w ramach tej kasy cenowej? żaden z powyższych
    tylko.. ZTE Blade - specyfikacją zjada oba na
    śniadanie. Mimo że cenię HTC, to jednak w tym
    wypadku proponuje rozważyć ZTE Blade..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 5. Data: 2011-03-25 22:09:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 23:06:03 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    > w ramach tej kasy cenowej? żaden z powyższych
    > tylko.. ZTE Blade - specyfikacją zjada oba na
    > śniadanie. Mimo że cenię HTC, to jednak w tym
    > wypadku proponuje rozważyć ZTE Blade..

    Specyfikacja jest taka sobie, jakby nie niska cena, to nikt by się tym nie
    zainteresował.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2011-03-25 23:27:28
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Waldek Godel wrote:

    > Specyfikacja jest taka sobie, jakby nie niska cena, to nikt by
    > się tym nie zainteresował.

    "Taka sobie" w porównaniu do silniejszych modeli,
    ale "całkiem całkiem", gdy porównać do tych dwóch
    wcześniej wymienionych..

    ZTE Blade
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1800
    ekran: 480 x 800 pikseli, 3,5 cala, AMOLED
    ram: 512 MB RAM
    cpu: 600MHz

    HTC Wildfire
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1724
    ekran: 240 x 320 pikseli, 3,2 cala, TFT
    ram: 384 MB
    cpu: 528MHz

    SE X8
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1740
    ekran: 320 x 480 pikseli, 3 cale, TFT
    ram: 168 MB(? mgsm i telepolis podają 128
    inne źródła wspominają o 256)
    cpu: 600MHz

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 7. Data: 2011-03-25 23:58:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 00:27:28 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    > "Taka sobie" w porównaniu do silniejszych modeli,
    > ale "całkiem całkiem", gdy porównać do tych dwóch
    > wcześniej wymienionych..

    bo te dwa wymienione też są takie sobie...

    > ZTE Blade
    > http://telepolis.pl/telefony.php?id=1800
    > ekran: 480 x 800 pikseli, 3,5 cala, AMOLED
    > ram: 512 MB RAM
    > cpu: 600MHz

    Amoled to historia, nie kupisz takiego nowego, chyba, że jakiś leżak
    magazynowy.
    Owszem, to wciąż świetna oferta, ale głównie dzięki cenie.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 8. Data: 2011-03-26 12:37:22
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Waldek Godel wrote:

    > bo te dwa wymienione też są takie sobie...

    ależ oczywiście, tyle że w ramach tej klasy
    sprzętu jest mowa o wyborze.

    > Amoled to historia, nie kupisz takiego nowego, chyba, że jakiś
    > leżak magazynowy.
    > Owszem, to wciąż świetna oferta, ale głównie dzięki cenie.

    Nawet bez AMOLED jest to lepszy pomysł od dwóch
    pozostałych..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2011-03-26 12:44:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 13:37:22 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    > Nawet bez AMOLED jest to lepszy pomysł od dwóch
    > pozostałych..

    a to niekoniecznie - Wildfire ma lepszy aku, Sense i synchronizację z
    pecetem, Xperia ma ten swój UI który niektórym się podoba.
    Kwestia gustu po prostu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 10. Data: 2011-03-26 13:09:36
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Waldek Godel wrote:

    > a to niekoniecznie - Wildfire ma lepszy aku, Sense i
    > synchronizację z pecetem, Xperia ma ten swój UI który niektórym
    > się podoba.
    > Kwestia gustu po prostu.

    Z grubsza zgoda, ale o ile UI można sobie zmieniać
    pod własne upodobania, a różnice w preinstalowanym
    dodatkowym oprogramowaniu jakoś niwelować - to nie
    da się większej ilości ramu "emulować"..

    Albert Einstein (1879-1955)