  • Data: 2012-06-22 12:28:30
    Temat: Re: jaki ssd
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    kamil nabazgrał(a):

    > Pracujesz w serwisie komputerowym? Bo ja już z 10 lat siedzę w IT, z czego
    > przez trzy wdrażałem systemy w dla różnych firm, od małych biur po British
    > Telecom i szpitale w całym kraju..

    18 lat w IT, od małych biur po dostawe serwerów dla np, CERN gdzie posło
    2400 serwerów, Sygnity 1300 serwerów, dziesiątki tysięcy komputerów dla
    instytucji państwowych .. jakieś tam małe doświadczenia mam w branży IT.

    > Mamy dalej porównywać siusiaki, czy przyjmiesz do wiadomości że naprawdę
    > nie wymieniam mojego dysku na gwarancji co kilka tygodni?

    Porównuj sobie co chcesz .... mnie to wali ... :)

    Może napisze inaczej, dyski SSD podwyższonego ryzyka to OCZ ze względu na
    sporą awaryjność choć sa jednymi z najszybszych na rynku. Chcesz dobre i
    niezawodne kup Intela tylko że droższe i wydajność troszke mniejsza.