  • Data: 2013-09-04 09:53:38
    Temat: Re: jaki przenośny router 3G
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 09:39, Paweł Muszyński pisze:

    > Zapomnieć nie da rady - on ma baterię, którą trzeba ładować.

    bardziej chodziło mi o to, że router mogę włączyć i w stanie czuwania
    (nie połączony z komputerem, mógłby być nie połączony z internetem, ale
    zalogowany do sieci żeby w razie czego szybko nawiązał połączenie)
    zużywał mało energii (ale nie jest to wymóg konieczny, koniecznym jest
    wbudowany akumulator oraz możliwość ładowania przez usb)

    Łukasz