  • Data: 2012-01-04 17:21:04
    Temat: Re: jaki olej?
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin kamil

    > To, że jesteś głupi właśnie udowodniłes, ale racz przynajmniej odnieść
    > się do faktów i przedstawić swoje wyliczenia, jeśli łaska. Ja
    > pofatygowałem się i zestawiłem Ci nawet ceny kilku przykładowych modeli
    > 20 lat temu i dzisiaj. Ty na razie poza niczym nie podpartymi tezami
    > niewiele do dyskusji dodałeś.

    Ale co Ty gadasz, teraz to nie to co kiedyś, kiedy każdego przodownika
    pracy stać było na luksusowe auto POLONEZ, które wytrzymywało milion
    kilometrów bez remontu smarowane olejem chujawskim, w przeciwieństwie do
    dzisiejszych, trzy razy droższych aut rozpadających się po dwóch latach
    eksploatacji! A inflacja w rzeczywistości nie istnieje i jest wymysłem
    Balcerowicza i Tuska mającym uzasadnić dzisiejszą drożyznę!!!