  • Data: 2012-01-04 18:11:55
    Temat: Re: jaki olej?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że jesteś głupi właśnie udowodniłes, ale racz przynajmniej odnieść
    > się do faktów i przedstawić swoje wyliczenia, jeśli łaska.

    Nie wyzywam Cię kolego, więc proszę: nie rób tego więcej.

    Niniejszym odnoszę się do faktów:
    1) Napisałem:
    "Samochody w zasadzie też są dwukrotnie (lub lepiej) droższe w porównaniu
    do tych sprzed Twoich dwóch dekad."
    oraz "Opel Astra w salonie przy Politechnice Poznańskiej rok ok. 1992 cena
    28 tys."
    2) Ty napisałeś:
    "Teraz kosztuje 61 950PLN."..." Wygląda na to, że ten samochód był wtedy o
    wiele droższy, niż dzisiaj."
    ^^^^^^^^^^^^^

    Poza tym, podałem cenę z roku 1993, a kolega nawet nie zauważył, że taka
    cena nie była możliwa w roku 1992.
    Oczywiście mój błąd - za co przepraszam.
    To był rok 1995.

    Ekonomia jest zjawiskiem niezwykle prostym.
    Wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie:
    Jak to jest, że cena samochodów rośnie, ale są coraz tańsze?
    I teraz: skoro sa coraz tańsze, dlaczego większość tu forumowiczów kupuje
    używane?
    Czy dodatnia inflacja jest skutkiem wzrostu poziomu życia, czy zubożenia
    społeczeństwa?

    Na przyszłość zachęcam do rzeczowej analizy faktów zamiast niepotrzebnych
    nerwów.
    Jako, że temat zboczył już nie na te tory co trzeba, kończę wątek.
    Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam.
    Pozdrawiam,
    S.