-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "qwerty" <q...@p...fm>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: jaki kupić dysk twardy?
Date: Sun, 17 Feb 2013 20:07:21 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 27
Message-ID: <kfr9u0$lib$1@usenet.news.interia.pl>
References: <511fdf33$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<kforc0$dgg$1@node1.news.atman.pl>
<512086f0$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<kfr6pl$p9k$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-234-36-177.internetia.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1361128192 22091 84.234.36.177 (17 Feb 2013 19:09:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Feb 2013 19:09:52 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <kfr6pl$p9k$1@node1.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1223051
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:kfr6pl$p9k$...@n...news.atman.pl...
> Dawaj szczegóły, bo tak to sobie można każdemu czarny PR tworzyć.
We wrześniu kupiłem WD Black. Tak jak zwykle dysk nie wytrzymał mojej
eksploatacji i 25 listopada zgłosiłem RMA. Spakowałem go i wysłałem pod wskazany
adres. 6 grudnia przyjechał z naprawy. Niestety po tygodniu eksploatacji padł -
tylko uderzał głowicą. Jako, że wspaniała polityka WD nie pozwala na zgłoszenie
RMA do tego samego dysku w ciągu 30 dni wysłałem dysk z tym samym numerem (w
środku umieściłem informację, że jest taka sytuacja, aby serwis był tego
świadomy) ze wszystkimi informacjami z jakimi do mnie przyjechał. Wysłałem dysk
12 grudnia.
23 grudnia postanowiłem napisać gdzie do cholery jest mój dysk. 24 grudnia
zostałem poproszony o przesłanie dowodu wysłania dysku. Wysłałem go 25 z całą
historią. WD mnie olało. Kolejny e-mail wysłałem 3 stycznia.
4 stycznia dostałem informację:
"Dysk znajduje się u nas na magazynie, został zinwentaryzowany w sprawie 2.
stycznia."
To do kurwy nędzy nie mogli mi napisać 2 stycznia? Dysk otrzymali 13 grudnia i
cały czas przyjmowali?
Nowy otrzymałem po ponad miesiącu od wysłania...
Myślisz, że przyjemnie się męczyć na standardowym 500 GiB dysku? Musiałem się
posiłkować się dyskiem USB, ale komfort pracy znacznie podupadł.
Obwiniam WD za ich głupią procedurę i trzeba było być nachalnym, aby uzyskać
jakąkolwiek informację.
(Pierwsza wymiana była dla mnie wzorem - druga koszmarem).
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Play Box TV
- Moda na retro sprzęt
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=