eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetjaki kupić dysk twardy? › Re: jaki kupić dysk twardy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki kupić dysk twardy?
    Date: Sun, 17 Feb 2013 20:07:21 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <kfr9u0$lib$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <511fdf33$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <kforc0$dgg$1@node1.news.atman.pl>
    <512086f0$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfr6pl$p9k$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-234-36-177.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1361128192 22091 84.234.36.177 (17 Feb 2013 19:09:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Feb 2013 19:09:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kfr6pl$p9k$1@node1.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1223051
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kfr6pl$p9k$...@n...news.atman.pl...
    > Dawaj szczegóły, bo tak to sobie można każdemu czarny PR tworzyć.

    We wrześniu kupiłem WD Black. Tak jak zwykle dysk nie wytrzymał mojej
    eksploatacji i 25 listopada zgłosiłem RMA. Spakowałem go i wysłałem pod wskazany
    adres. 6 grudnia przyjechał z naprawy. Niestety po tygodniu eksploatacji padł -
    tylko uderzał głowicą. Jako, że wspaniała polityka WD nie pozwala na zgłoszenie
    RMA do tego samego dysku w ciągu 30 dni wysłałem dysk z tym samym numerem (w
    środku umieściłem informację, że jest taka sytuacja, aby serwis był tego
    świadomy) ze wszystkimi informacjami z jakimi do mnie przyjechał. Wysłałem dysk
    12 grudnia.
    23 grudnia postanowiłem napisać gdzie do cholery jest mój dysk. 24 grudnia
    zostałem poproszony o przesłanie dowodu wysłania dysku. Wysłałem go 25 z całą
    historią. WD mnie olało. Kolejny e-mail wysłałem 3 stycznia.
    4 stycznia dostałem informację:
    "Dysk znajduje się u nas na magazynie, został zinwentaryzowany w sprawie 2.
    stycznia."
    To do kurwy nędzy nie mogli mi napisać 2 stycznia? Dysk otrzymali 13 grudnia i
    cały czas przyjmowali?
    Nowy otrzymałem po ponad miesiącu od wysłania...
    Myślisz, że przyjemnie się męczyć na standardowym 500 GiB dysku? Musiałem się
    posiłkować się dyskiem USB, ale komfort pracy znacznie podupadł.
    Obwiniam WD za ich głupią procedurę i trzeba było być nachalnym, aby uzyskać
    jakąkolwiek informację.
    (Pierwsza wymiana była dla mnie wzorem - druga koszmarem).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: