  • 1. Data: 2013-02-16 20:34:10
    Temat: jaki kupić dysk twardy?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Potrzebuje kupić dysk twardy. Ten który mam będzie używany w innym
    sprzęcie, a do kompa założę nowy, mam nadzieje że szybszy. Pojemność 1TB
    albo więcej. Wolałby inny niż segate, choć na jednym dysku z tej firmy
    widziałem czas dostępu 4ms! WD pomalowało dyski na kolorki i czasów
    dostępu, szybkości nie podaje? Wypadłem z obiegu chyba
    Poradźcie coś w rozsądnej cenie
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-02-16 21:49:11
    Temat: Re: jaki kupić dysk twardy?
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "ToMasz" ...

    > Potrzebuje kupić dysk twardy.

    WD Black

    --
    T.F.

  • 3. Data: 2013-02-16 21:50:48
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "T.F." napisał w wiadomości grup

    "ToMasz" ...

    > Potrzebuje kupić dysk twardy.

    >WD Black

    Samsung F1 :)

  • 4. Data: 2013-02-17 00:38:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Potrzebuje kupić dysk twardy. Ten który mam będzie używany
    > w innym sprzęcie, a do kompa założę nowy, mam nadzieje że szybszy.

    No co Ty? Grupy nie czytasz? Tylko SSD, inaczej będziesz robił na grupie
    za ubogiego krewnego z prowincji, na którego fanboje będą - cytuję z
    pamięci: "patrzeć z pobłażliwym uśmiechem" ;-)

    > Pojemność 1TB albo więcej.

    A to przepraszam... ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2013-02-17 00:45:00
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > za ubogiego krewnego z prowincji, na którego fanboje będą - cytuję z
    > pamięci: "patrzeć z pobłażliwym uśmiechem" ;-)

    To tak ze 4 SSD ;) Wtedy bedzie wypas :D

  • 6. Data: 2013-02-17 02:45:57
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 17-02-2013 00:45, Mr. Misio wrote:

    >To tak ze 4 SSD ;) Wtedy bedzie wypas :D

    Ja bym zrobił raida na hd502hj. Demon szybkosci za pol darmo.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 7. Data: 2013-02-17 08:29:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "T.F." napisał w wiadomości grup
    > WD Black

    Ja ostatnio mam drobny niesmak po serwisie WD.

  • 8. Data: 2013-02-17 11:22:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.02.2013 02:45, Filip pisze:

    > Ja bym zrobił raida na hd502hj. Demon szybkosci za pol darmo.

    raid z pewnych powodów nie wchodzi w grę. Dysk ssd mam, ale poświęciłem
    go do laptopa. Pozdrawiam. ToMasz

  • 9. Data: 2013-02-17 11:30:34
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:511fdf33$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > widziałem czas dostępu 4ms! WD pomalowało dyski na kolorki i czasów
    > dostępu, szybkości nie podaje? Wypadłem z obiegu chyba

    No to Seagate 7200.14
    Ja tam za dużo z kolei WD do piachu zakopałem.
    Dostało mi się Greena 1TB gratis, więc wrzuciłem go jako drugi na śmieci do
    komputera. Już mnie irytuje jego "szybkość" i "szybki start" po wejściu
    exploratorem na niego. Idzie do jakiejść obudowy zewnętrznej a wstawiam
    Barracudę.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2013-02-17 15:25:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-02-16 21:50, Santana wrote:

    > Samsung F1 :)

    I jeszcze pewnie nowy, prosto z fabryki i od dystrybutora?

    --

    memento lorem ipsum