  • Data: 2013-02-17 21:46:50
    Temat: Re: jaki kupić dysk twardy?
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-17 02:45, Filip pisze:

    > Ja bym zrobił raida na hd502hj. Demon szybkosci za pol darmo.

    A robiłeś? Bo akurat mam RAID0 na 4x HD103SJ i demonem szybkości AD2013
    bym tego nie nazwał - nowe dyski o większej gęstości zapisu i buforze
    wewnętrznym są szybsze. Nie wspominając już o potencjalnym użeraniu się
    z serwisem Seagate. Tak się porobiło, że HDD obecnie do praktycznie
    duopol Seagate/WD (inni producenci HDD 3,5" do desktopów to margines
    sprzedaży), więc jak Seagate odpada, to pewnie WD Blacka.

    P.S.
    A na system SSD i tak się bardzo przydaje, wystarczy i 64GB, choć lepiej
    128 GB by wepchnąć też trochę najczęściej używanych programów,
    a resztę wprost na macierz + ew. NTFS junction. No ale zaraz fanatyczni
    hejterzy SSD na mnie napadną, prawie jak zwolennicy "morderczych brzóz
    666 cm" :>

    --
    /MB