  • Data: 2014-05-22 13:27:55
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-05-21 21:42, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Zdecydowanie źle. Zapewniam Cię.

    Zapewnienia człowieka złapanego na kłamstwie są g... warte.

    > Lecz się stary, bo mocno Cie pogrzało.
    >
    > Pytałeś o moje doświadczenia z jazdy na piątce po mieście - mogłem tu
    > wymienić sporo różnych miast w których osobiście kierowałem samochodem w
    > taki sposób. Wbrew temu czego się mozesz blednie domyslac nie siedzę na
    > dupie w jednym miejscu i byłem tu i tam...

    I nie odróżniasz byłem od jestem ?

    > Zmieniłoby coś w sensie mojej wypowiedzi gdybym podał za przykład takiego
    > miasta Wrocław, Berlin, Pragę, Wiedeń lub Chicago?
    > Nic by nie zmieniło. Podałem Kraków mimo, że po wszystkich tych miastach
    > miałem przyjemność pojeździć autem z manualną skrzynką bo sądziłem ze to
    > najlepszy przykład miasta na polskiej grupie po którym da się z powodzeniem
    > poruszać na piątce.

    Zmieniło by gdybyś napisał że "kiedyś w Krakowie", ale nie napisałeś.

    > To, że Ty sobie coś ubzdurałeś na ten temat co do mojego stałego miejsca
    > zamieszkania to już Twój problem, nie mój, więc skończ już z tym stekiem
    > bzdurnych domysłów bo nie masz pojęcia o czym mówisz.

    Ja nic nie pisze na temat twojego stałego miejsca zamieszkania.
    Ja przypominam co sam napisałeś o miejscu gdzie przebywasz.
    Gdzie mieszkasz nie wiem i niespecjalnie chce wiedzieć.