  • Data: 2014-05-24 18:17:23
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-20 19:31, Pszemol pisze:

    > Kto tu pisał o Oplu Corsie? Ty podałeś przykład "mulastego" passata 1.8L
    > z automatem. I porównywałeś to jak się on zbiera z 60km/h z tym jak
    > się zbiera mustang z silnikiem 300-konnym. To jest chore porównanie.

    Corsa czy jakiś Fiacik z małym silniczkiem coś innego? A dlaczego niby
    "chore"? Przecież temu Passatowi z tym jego silnikiem ta skrzynia pasuje
    jak świni chomąto, a Mustangowi z silnikiem 4,7litra to jak by dał w
    mordę (czyli jest super). Co tu w tym porównaniu widzisz chorego?

    > Zaraz - mówimy o dymieniu spod kół, czyli o zerwaniu przyczepności
    > z podłożem czy mówimy o dynamicznej jeździe przy wyprzedzaniu?
    > Bo to trochę dwie różne sprawy... Poza tym - pewnie miałeś starą Vectrę,
    > bez "tracktion control", bo w nowszych vw masz domyślnie to włączone
    > i nie wprowadzisz auta w poślizg dodając tylko gazu, nie wygłupiaj się
    > proszę...

    Właśnie z zerwaniem przy przyspieszaniu przyczepności, dynamika jest
    ściśle związana.
    Oczywiście że stara Vectra. Przecież nowej poprzedni właściciel by mi
    nie dorzucił jej gratis do kupowanego przeze mnie, od niego domu. Ale
    żeby nie było że to jakiś grat - przejechałem nią parę lat i złotówki
    nie wydałem na naprawy.