  • Data: 2014-05-22 16:33:58
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Zapewnienia człowieka złapanego na kłamstwie są g... warte.

    Jestes teraz zwyczajnie bezczelny insynuując że gdzieś kłamałem. Po tylu
    tłumaczeniach można wnioskować, że celowo i złośliwie usiłujesz mnie
    zdyskredytować. Odgrywasz sie za turbinkę, czy co? Takim małym czlowiekiem
    jestes?

    > I nie odróżniasz byłem od jestem ?

    Kłamiesz - nie napisałem tam nigdzie że jestem teraz w Krakowie.
    Czemu kłamiesz?

    > Zmieniło by gdybyś napisał że "kiedyś w Krakowie", ale nie napisałeś.

    Nie rozmawialiśmy o tym *kiedy* jeździłem tylko *gdzie* jeździłem. Ostatnio
    byłem w Krakowie w marcu tego roku i jeździlem autem z manualna skrzynką.
    Jaką w tej rozmowie różnice stwarza data jazdy? Żadną. Czemu więc kreujesz
    sztuczne problemy i brniesz w zarzuty po takiej ilości wyjaśnień???

    > Ja nic nie pisze na temat twojego stałego miejsca zamieszkania.
    > Ja przypominam co sam napisałeś o miejscu gdzie przebywasz.

    Nic nie pisałem o miejscu gdzie aktualnie przebywam!!! To własnie zle
    zrozumiałeś: pisalem o miejscu gdzie jezdżę rutynowo po miescie na piatce,
    bo o tym byla rozmowa.
    Czemu na sile dezinformujesz?