  • 31. Data: 2009-08-06 09:38:41
    Temat: Re: jaka galeria?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    news:h5d15j$7tv$1@news.wp.pl...
> [...]
    zdjecia_w_sieci_.html

    > Jesteś, widzę, w tej zwiększającej się z dnia na dzień grupie ludzi, która
    > tak wspaniałomyślnie przyczyni się za jakiś czas do zamknięcia w historii
    > ludzkości tego jakże krótkiego etapu demokracji rzeczywistej o nazwie
    > wolny internet.
    >
    > Bójcie się, bójcie, o to tylko chodzi by zamknąć to, co tak niefortunnie
    > wymknęło się spod kontroli.

    Nigdzie nie ma sugestii, żeby cokolwiek zamykać.
    Natomiast powoli staje się coraz bardziej oczywiste, dlaczego prywatność i
    anonimowość jest tak istotną wartością.
    Osoby, które z niej rezygnują powinny mieć świadomość, jakie mogą być tego
    konsekwencje.
    Szczególnie, że rezygnacja właściwie jest nieodwracalna.

  • 32. Data: 2009-08-06 11:29:34
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 09:27:39 +0200, K napisał(a):

    > wracajac do tematu, dziekuje wszystkim za odpowiedzi na temat, wszystkie
    > galerie sprawdze. paranoi mowie zdecydowane nie i nie, nie jestem
    > entuzjasta webowym. poprostu galeria ma byc tak skonstruowana, aby moja
    > TŻ mogla sama te zdjecia do galerii wrzucic i opisac (panel, sql) bez
    > grzebania w kodzie (mialem taka galerie). galeria nie jest dostepna dla
    > byle kogo, bo jesliby tak bylo to napewno podalbym ten adres juz tutaj.

    Moge jedynie polecić galerię, która juz została wymieniona -
    http://gallery.menalto.com/
    Uzupełniając ją o "Gallery Remote" podarujesz żonie wygodne narzędzie.

    PS: jakoś nie mogę przekonać się do 3 wersji tej galerii - ma być ultra
    prosto i jest. Aż za bardzo. Gallery2 rządzi ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 33. Data: 2009-08-06 19:06:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Nigdzie nie ma sugestii, żeby cokolwiek zamykać.

    Jest olbrzymia sugestia, żeby zamykać niekontrolowane media, które
    zmieniają świat. Rozdmuchiwanie nieistniejącego praktycznie terroryzmu,
    wyolbrzymianie pedofilii czy piractwa to właśnie środki walki z
    wolnością internetu.

    > Natomiast powoli staje się coraz bardziej oczywiste, dlaczego prywatność
    > i anonimowość jest tak istotną wartością.

    Prywatność i anonimowość jest ułudą. Nasze dane z dnia na dzień stają
    się coraz bardziej dostępne bez względu na to, czy wpisujemy ''ptaszka''
    w kratce o ich udostępnianiu przy tylu okazjach.
    A nawet jeśliby ktoś próbował żyć o nafcie i chlebie z własnej mąki
    odpowiednio opłacony fachowiec dowie się wszystkiego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-08-07 07:36:37
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 20:06:33 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > zmieniają świat. Rozdmuchiwanie nieistniejącego praktycznie terroryzmu,
    > wyolbrzymianie pedofilii czy piractwa to właśnie środki walki z

    I czipiki pod skórę, każdemu...
    Piotr

  • 35. Data: 2009-08-07 13:34:48
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    > zmieniają świat. Rozdmuchiwanie nieistniejącego praktycznie terroryzmu,
    > wyolbrzymianie pedofilii czy piractwa to właśnie środki walki z wolnością

    niestety, możesz mieć rację.
    Ale niestety, dla pedofili i innych (chciałem napisać zboczeńców, ale
    mógłbym zostać pociągnięty do odpowiedzialności) - to znakomity teren
    polowań.

  • 36. Data: 2009-08-07 17:21:09
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > zmieniają świat. Rozdmuchiwanie nieistniejącego praktycznie terroryzmu,
    > wyolbrzymianie pedofilii czy piractwa to właśnie środki walki z

    Ja tylko nieśmiało dodam, że to samo dotyczy tzw. kryzysu. Zamiast
    trąbić o pozytywnych rzeczach to media same nakręcają tę spiralę.
    Wiadomo kto już w przeszłości powiedział: "Kłamstwo powiedziane 1000
    razy staje się prawdą.".

    --
    Peter

  • 37. Data: 2009-08-07 19:21:30
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Marcin [3M] pisze:
> [...]
    > i anonimowość jest tak istotną wartością.
    > Osoby, które z niej rezygnują powinny mieć świadomość, jakie mogą być

    Jakie konsekwencje? Jaką pożywkę może mieć pedofil z rodzinnego zdjęcia
    z wakacji? We wskazanym przez ciebie artykule widzę sprawę naruszenia
    praw autorskich, nie prywatności.

    artur