  • 1. Data: 2009-08-05 17:09:18
    Temat: Szczecinskie wieczory fotograficzne
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    Ma ktos ochote napic sie kawy i pogadac o fotografii? Jutro wieczorem, w
    Szczecinie.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 2. Data: 2009-08-05 21:41:41
    Temat: Re: Szczecinskie wieczory fotograficzne
    Od: qunio <p...@g...pl>

    www.randka.pl

  • 3. Data: 2009-08-06 07:40:15
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Ma ktos ochote napic sie kawy i pogadac o fotografii? Jutro wieczorem, w
    > Szczecinie.

    ależ desperacja...

  • 4. Data: 2009-08-06 16:51:09
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Nie rozumiem co wy chcecie od gościa.
    Jeżeli nie masz w otoczeniu gości którzy fotografują a się tym interesujesz
    to czemu nie szukać kogoś z kim o tym można pogadać i wymienić poglądy?
    Mam kumpla który interesuje się rybkami akwariowymi i jak się zapomni a go
    nie trzepnę to słucham o filtrach, wodzie, odczynnikach i innych
    afrykańskich jeziorach chociaż kompletnie mnie to nie interesuje.
    Poco gość ma kumplom truć i nic z tego nie wyciągnąć?
    Taka rozmowa wiele uczy. Nie tylko o fotografi.
    Gdybym był ze Szczecina bym się zgłosił - tylko tą kawę bym z tego zdania
    wywalił i czymś bardziej towarzyskim zastąpił :-)

    Pzdr, MW

  • 5. Data: 2009-08-06 16:56:22
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Aug., 18:51, "MW" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Gdybym był ze Szczecina bym się zgłosił - tylko tą kawę bym z tego zdania
    > wywalił i czymś bardziej towarzyskim zastąpił :-)

    oczywiscie
    nareszcze madre slowa.
    spotkania z zywym czlowiekiem siec nie zastapi , atmosfery z klubu
    fotograficznego tez . czy takie kluby gdzie ludzie spotykaja sie
    regularnie jesczcze istnieja ?

  • 6. Data: 2009-08-07 08:22:40
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    ciut późno, może więksiejsze wyprzedzenie by sie przydało