  • 1. Data: 2009-08-04 18:37:03
    Temat: fotki z wakacji
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Wróciłem kilka dni temu z Ustki. Zdecydowanie najprzyjemniejsze miejsce nad
    Bałtykiem (a zjechaliśmy całe wybrzeże). Czysto, pachnąco dużo imprez, dobra
    infrastruktura na plaży jest co robić w okolicy jak nie ma pogody (na
    szczęście mieliśmy).

    Taki rodzinny album dla rodziny i znajomych.
    Chciałbym zabrać Wam trochę czasu i poprosić o zerknięcie i ocenę (myślę, że
    kilka wyszło mi całkiem nieźle).
    http://infobot.pl/r/1n10

    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2009-08-05 05:09:17
    Temat: Re: fotki z wakacji
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Taki rodzinny album dla rodziny i znajomych.
    > Chciałbym zabrać Wam trochę czasu i poprosić o zerknięcie i ocenę (myślę,

    Service Unavailable

  • 3. Data: 2009-08-05 06:27:44
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > Taki rodzinny album dla rodziny i znajomych.
    > Chciałbym zabrać Wam trochę czasu i poprosić o zerknięcie i ocenę (myślę,

    możesz podpowiedzieć, ktore to ?

  • 4. Data: 2009-08-05 07:16:52
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > możesz podpowiedzieć, ktore to ?

    pierwszy portret, port nocą, trzy samotne dziewczyny na pustyni, wieza
    widokowa w poddąbiu

  • 5. Data: 2009-08-05 09:37:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym zabrać Wam trochę czasu i poprosić o zerknięcie i ocenę
    > (myślę, że kilka wyszło mi całkiem nieźle).
    > http://infobot.pl/r/1n10

    Fotki jak fotki, ale cos masz z www - ten srodkowy rozmiar obcina
    troche gore.

    J.

  • 6. Data: 2009-08-05 10:35:41
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fotki jak fotki, ale cos masz z www - ten srodkowy rozmiar obcina troche
    > gore.

    nie zrozumiałem. jaki rozmiar, jaka góra?

  • 7. Data: 2009-08-05 11:27:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > nie zrozumiałem. jaki rozmiar, jaka góra?

    No np to
    http://tonerwielkopolski.pl/foto/index.php?gallery=w
    akacje%2C%20ferie%20i%20inne/2009%20Wakacje%20Ustka&
    image=02.jpg

    jest u mnie obciete na wysokosci oczu.
    Miniatura i full size pokazuja jeszcze kawal czola.

    J.

  • 8. Data: 2009-08-05 11:33:16
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    image=02.jpg

    > jest u mnie obciete na wysokosci oczu.
    > Miniatura i full size pokazuja jeszcze kawal czola.

    taki był zamysł artystyczny.
    nie widze różnicy na full i miniaturce.;-)

  • 9. Data: 2009-08-05 11:48:23
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    akacje%2C%20ferie%20i%20inne/2009%20Wakacje%20Ustka&
    image=02.jpg

    > taki był zamysł artystyczny.
    > nie widze różnicy na full i miniaturce.;-)

    Ja tez nie, działa dobrze na IE8

  • 10. Data: 2009-08-05 11:56:49
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    &image=02.jpg

    >jest u mnie obciete na wysokosci oczu.
    >Miniatura i full size pokazuja jeszcze kawal czola.

    NA Operze jest ok wszystko