  • 1. Data: 2009-08-04 18:49:27
    Temat: Olympus E500 jak umieścić datę z Exif ?
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Witam
    Mam lustrzankę Olympus E-500 oraz porobione pliki ORF czyli zdjęcia w
    formacie RAW olympusowym.
    Zdjęcia zazwyczaj "wywoływam" adobe photoshop elements 7.0 PL.
    Zależy mi aby na zdjęciach widniała data wykonania zdjęcia jak to zrobić ?

  • 2. Data: 2009-08-04 20:55:11
    Temat: Re: Olympus E500 jak umieścić datę z Exif ?
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Benek wrote:
    > Zdjęcia zazwyczaj "wywoływam" adobe photoshop elements 7.0 PL.
    > Zależy mi aby na zdjęciach widniała data wykonania zdjęcia jak to
    > zrobić ?

    IrfanView potrafi umiescic na zdjeciu (lub w jego nazwie) w dowolnej
    formie dowolne dane, takze te zawarte w EXIF-ie. Tyle, ze musisz miec juz
    wywolane JPEG-i (z zachowanym EXIF).
    Sluzy do tego opcja Batch Conversion (B).

    k,

  • 3. Data: 2009-08-05 10:30:52
    Od: Robert Kazanowski <r...@o...pl>

    On 4 Sie, 22:55, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wywolane JPEG-i (z zachowanym EXIF).
    > Sluzy do tego opcja Batch Conversion (B).

    Podobnie jak w IrfanView mozna to zrobić w FastStone Image Viewer.
    Narzedzia > Zmiana/Konwersja > Zaawansowane > Zakładka "Tekst"
    Należy uważac, żeby nie umiescic tej daty zbyt blisko krawedzi
    zdjecia, gdyz w fotolabie moga przyciac.
    Pzdr.
    ryba72