  • 1. Data: 2009-08-05 10:04:05
    Temat: jaka galeria?
    Od: K <...@...c>

    witam,

    w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    wyjatkowo mi sie nie podoba.

  • 2. Data: 2009-08-05 10:10:31
    Temat: Re: jaka galeria?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    > wyjatkowo mi sie nie podoba.

    http://www.rp.pl/artykul/2,344689_Oszusci_poluja_na_
    zdjecia_w_sieci_.html

  • 3. Data: 2009-08-05 11:21:41
    Od: K <...@...c>

    Marcin [3M] pisze:

    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > http://www.rp.pl/artykul/2,344689_Oszusci_poluja_na_
    zdjecia_w_sieci_.html

    http://www.tvn24.pl/-1,1613245,0,1,pawlak-ostrzega-g
    rozi-nam-gazowy-kryzys,wiadomosc.html

    nie interesuje mnie ta sprawa. pytanie było o galerie.

  • 4. Data: 2009-08-05 12:01:14
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    >http://www.rp.pl/artykul/2,344689_Oszusci_poluja_na
    _zdjecia_w_sieci_.html

    rownie dobrze Twojemu dziecku moze ktos na ulicy zdjecie zrobic i potem
    wykorzystac; nie zabezpieczysz sie przed tym, nawet nie prowadzac galerii :)

  • 5. Data: 2009-08-05 12:56:47
    Od: Ernesto <m...@g...pl>

    K pisze:
    > witam,
    >
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    > wyjatkowo mi sie nie podoba.
    Witam,
    Używam JAlbum http://jalbum.net/
    Można go skonfigurować całkiem nieźle i powinna wyjść ładna galeria.

    --
    Ernesto

  • 6. Data: 2009-08-05 13:00:40
    Od: K <...@...c>

    Ernesto pisze:

    > Witam,
    > Używam JAlbum http://jalbum.net/
    > Można go skonfigurować całkiem nieźle i powinna wyjść ładna galeria.

    to jest dla windowsa jakis klon pikassy. ja chce odpalic galerie w php
    na serwerze www z opcja dla mysql i panelem oraz opcjonalnie z flashem.

  • 7. Data: 2009-08-05 13:08:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    K napisał(a):

    > to jest dla windowsa jakis klon pikassy.

    jalbum generuje do wynikowego katalogu kod i zdjecia, ktore kopiujesz na
    *wlasny* serwer i masz galerie w php ;)

    > ja chce odpalic galerie w php
    > na serwerze www z opcja dla mysql i panelem oraz opcjonalnie z flashem.

    http://wordpress-polska.org/ ale to kobyla jest...

    j.

  • 8. Data: 2009-08-05 13:09:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > to jest dla windowsa jakis klon pikassy. ja chce odpalic galerie w php na
    > serwerze www z opcja dla mysql i panelem oraz opcjonalnie z flashem.

    I to wszystko, zeby pokazac zdjecia dzieciaka?
    Nie wystarczy wygenerowac galerie w PS i zaladowac na serwer?

    Zakladajac, ze pokazywanie w sieci zdjec swojego dziecka ma sens...

  • 9. Data: 2009-08-05 13:28:01
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > to jest dla windowsa jakis klon pikassy. ja chce odpalic galerie w php na
    > serwerze www z opcja dla mysql i panelem oraz opcjonalnie z flashem.

    to zrerknij jak wygląda singapore
    http://tonerwielkopolski.pl/foto/index.php?gallery=.

  • 11. Data: 2009-08-05 13:55:50
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 05 Aug 2009 12:04:05 +0200, K napisał(a):

    > witam,
    >
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    > wyjatkowo mi sie nie podoba.

    No zależy co potrzebujesz i co umiesz, jeśli lubisz zabawę, sprawdź
    coppermine :) Choć czy na domowy fotoalbum się nada to ja bym miał
    wątpliwości, ale jak chcesz sqle, to czort wie co tam w głowie umyśliłeś...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net