    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaka atramentówka 3w1 do biura
    Date: Wed, 02 Jul 2014 11:40:46 +0200

    ZakonSpirowany wrote:

    > Coś za coś. Szybki atrament do biura? To nie może być tanie.

    Do małego biura mam Epson L110. Szybko drukuje tekst cz-b i jest tania w
    eksploatacji, ponieważ zamiast drogich kartridżów z tuszem są tam
    zbiorniki na tusz. Zbiorniki mają dużą pojemność (wielokrotnie większą
    niż pojemność w kartridżach) i tusz w buteleczkach jest tani. Akurat
    L110 to jest sama drukarka, ale jest też wersja ze skanerem tylko nie
    pamiętam jaki ma symbol.
    Jak jest potrzeba, to ta drukarka potrafi też pięknie wydrukować w
    kolorze. Zarówno prezentacje, jak też i zdjęcia (na papierze foto).
    Chociaż oficjalnie to nie jest drukarka foto i nie ma 6 zbiorników,
    tylko 4, to zdjęcia drukowane w najwyższym ustawieniu na papierze foto
    wyglądają super. A na co dzień do szybkiego drukowania tekstu doskonale
    się sprawdza i nie pobiera 1000W, czy 2000W przy rozruchu (jak laser).
    Ta drukarka nie ma WiFi, ani LAN, tylko USB. U mnie jest podłączona do
    NAS-a, który posiada funkcję printserwera i funkcjonuje jako drukarka
    sieciowa.