  • Data: 2009-08-04 06:13:12
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:h56cv9$80f$1@news.onet.pl...

    > A no właśnie! Niedawno kupiłem cyfrówkę i dopiero ten post uświadomił mi, że
    > ta proteza (EOS 40D) nie ma nawet takiej podstawowej funkcji jak wielokrotna
    > ekspozycja.

    a po co Ci wielokrotna expozycja do zdjecia ciemnego barku ?.
    Co to ma dac ?
    Jesli chcesz idelanie na siebie nalozyc kilka zdjec w multiexpozycji
    to musialbys ustawic aparat na statywie.
    a jesli masz juz na statywie to mozesz naswietlac dowolnie dlugo.
    Masz AB expozycji , i pewnie wielokrotna expozycje tez mozna gdzies
    znalezc , choc nie szukalem takiej funkcji - jesli nie w aparacie do
    da sie zrealizowac chyba lepiej w komputerze