  • Data: 2009-08-05 08:05:22
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    deshow/53657138584...

    > Ledwie 2 linie Twojej odpowiedzi na 56 linii tekstu.
    >
    > Jeśli sądzisz, że czytniki to wymysł średniowiecza, twór na wymarciu i
    > wykorzystywany wyłącznie przez pryszczersów, to... pozostań w zdrowiu ze
    > swoją ignorancją.

    to mam jechac do niego i pokazac jak sie nastawia czytnik?

    moze jeszcze jestem winen ze ma za ciemno ustawiony monitor ?

    jak zgrabnie i przejrzyscie moze wygladac obraz na ekranie pokazalem
    w przytoczonym linku.

    na 1940 uczestnikow tej grupy

    http://groups.google.com/groups/dir?sel=usenet%3Dpl.
    rec.foto

    znanazl sie jeden , ktoremu to przeszkadza i paru jeszcze ktorzy
    chetnie pyszcza , gdyz na tematy fotografii nie potrafia zabrac glosu
    a pisac chca.

    w sumie statystyka jest swietna i wykazuje ze mam racje

    poprzedniego postu nie wymazalem gdyz tam jest link , ktory pokazuje
    jak uporzadkowany moze byc ekran mimo tych 56 linijek , o ktorych
    wspominasz.
    poprostu jakas mekola sie przyczepila o byle co - jesli juz nie moze
    ustawic wlasnego czytnika to moze czytac posty od konca - z prawej
    strony na ekranie na listwie jest taka przesowka - nalezy ustawic ja
    na samym dole i po sprawie.