  • Data: 2009-08-05 09:12:06
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 01:05:22 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    lideshow/53657138584...

    > to mam jechac do niego i pokazac jak sie nastawia czytnik?

    Nie, wystarczy być przycinał odpowiednio tekst. Tylko. Czy może "aż"?
    Zrozum - Google tutaj ukrywa jedynie przed *Tobą* tekst, którego *Ty*
    nie chcesz widzieć. Nie znaczy to, że pozostali powinni robić to samo.
    Po to istnieją pewne zasady, których stosowanie na prawdę nie boli.

    Wiesz co? Czniać netykietę - wystarczy przecież pomyśleć chwilę! Teksty
    przycina się nie dlatego, że ktoś sobie tak wymyślił, a reszta jak
    barany się tego trzyma; że jakaś netykieta. Chodzi o czytelność tekstu.
    Spójność odpowiedzi z tym, czego ona dotyczy. Dodając jedną linijkę do
    dziesiątek linii tekstu kilku osób i tłumaczenie tego "bo ja nie widzę",
    to zwyczajne robienie śmietnika. Lub -jak wspomniałem- zwyczajna
    ignorancja.

    > moze jeszcze jestem winen ze ma za ciemno ustawiony monitor ?

    Nie nakręcaj się :P

    > jak zgrabnie i przejrzyscie moze wygladac obraz na ekranie pokazalem
    > w przytoczonym linku.

    Na swoim przykładzie również pokazałem jak to +/- wygląda u innych.

    > na 1940 uczestnikow tej grupy
    > http://groups.google.com/groups/dir?sel=usenet%3Dpl.
    rec.foto
    > znanazl sie jeden , ktoremu to przeszkadza i paru jeszcze ktorzy
    > chetnie pyszcza , gdyz na tematy fotografii nie potrafia zabrac glosu
    > a pisac chca.

    Chcesz przez to powiedzieć, że dopiero opinia 1939 uczestników (minus
    kilu jeszcze) może spowodować, że zaczniesz ciąć zbędne linie?
    Fju, fju...

    > w sumie statystyka jest swietna i wykazuje ze mam racje

    Oj, uważaj na takie wnioski :) Bo jeśli nie znajdziesz 1940 uczestników,
    którzy zaprzeczą, żeś [tu wstaw co ludzie o Tobie wypisują], to
    statystyka Cię zmiażdży ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz