  • Data: 2009-08-04 15:50:05
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: "awygo" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:485c650f-1785-47c3-9f89-37162bddd641@h21g2000yq
    a.googlegroups.com...

    >a po co Ci wielokrotna expozycja do zdjecia ciemnego barku ?.
    >Co to ma dac ?

    Zdjęcie. Prawdziwe, a nie cyfrową protezę. Wybacz, ale nie podzielę się
    szczegółami. Zbyt dużo mnie ta wiedza kosztowała.
    Wyobraź sobie wnętrze ciemnego pokoju i ogród za oknem. Oświetlony pełnym
    słońcem. Robiłem takie zdjęcia, ale nie pokażę, bo nie istnieją one w wersji
    elektronicznej.
    I żeby nie było niejasności: wcale nie twierdzę, że cyfrówką się nie da.

    >Jesli chcesz idelanie na siebie nalozyc kilka zdjec w multiexpozycji
    >to musialbys ustawic aparat na statywie.

    Możliwe, Kolumbie ;-)

    >a jesli masz juz na statywie to mozesz naswietlac dowolnie dlugo.

    A jak długo, żeby nie prześwietlić oświetlonych szafek?

    >Masz AB expozycji , i pewnie wielokrotna expozycje tez mozna gdzies
    >znalezc , choc nie szukalem takiej funkcji - jesli nie w aparacie do
    >da sie zrealizowac chyba lepiej w komputerze

    Niestety w aparacie nie ma. Być może ten sam efekt uzyskam na komputerze,
    ale o tym to napewno Ty wiesz więcej niż ja. Dopiero zaczynam zabawę z
    cyfrówką.

    P.S.
    Trochę się od Ciebie dowiedziałem (choćby o pracy AF w trybie detekcji
    fazy), więc wdzięczność nie pozwala mi być niegrzecznym. Ale ogólnie Koledzy
    mają rację: ciężko się odpowiada na Twoje posty, jeżeli mają wyglądać tak,
    jak większość się tego spodziewa. Może odpuścisz dla oczyszczenia
    atmosfery... ;-)