-
61. Data: 2011-04-25 21:08:33
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: "aro333" <a...@g...pl>
Może ja się nie znam, napewno sie nie znam ale chyba nie ma tam niewiem
jakiej temperatury bo by uszczelki gumowe powysiadały . Ile wytrzymuje guma
130stopni?
-
62. Data: 2011-04-25 21:08:48
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-04-25 21:07, Artur Maśląg pisze:
> Zależy od trasy i warunków - później i tak z tych 5k na śniegu
> zatrzymujesz się na 4 metrach. Być może to jest wyjaśnieniem zagadki ;)
>
Nie ma co dyskutować ;)
Pozdrawiam !
-
63. Data: 2011-04-25 21:16:43
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-04-25 21:08, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2011-04-25 21:07, Artur Maśląg pisze:
>
>> Zależy od trasy i warunków - później i tak z tych 5k na śniegu
>> zatrzymujesz się na 4 metrach. Być może to jest wyjaśnieniem zagadki ;)
>>
>
> Nie ma co dyskutować ;)
A taran? Gdzie do cholery jest taran?!?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
64. Data: 2011-04-25 21:20:36
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-04-25 21:16, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2011-04-25 21:08, Czarek Daniluk pisze:
>> W dniu 2011-04-25 21:07, Artur Maśląg pisze:
>>
>>> Zależy od trasy i warunków - później i tak z tych 5k na śniegu
>>> zatrzymujesz się na 4 metrach. Być może to jest wyjaśnieniem zagadki ;)
>>>
>>
>> Nie ma co dyskutować ;)
>
> A taran? Gdzie do cholery jest taran?!?
A nie kafar?
-
65. Data: 2011-04-25 21:41:00
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
W dniu 2011-04-25 19:56, Maciej Browarczyk pisze:
> W dniu 2011-04-25 14:49, Olo pisze:
>
>> rozwiń temat, bo 1.9TDI w Audi to po chipie masz pewnie +20KM max =
>> 150KM. Skąd 200KM?
>
> 1.9TDI seria 130KM, do tego dorzucisz większe turbo (np. z Mercedesa ML
> 2.7 CDI), wtryski AL, FMIC i można na luzaku dobić do 220KM a jak
> wsadzisz jeszcze ciut większe turbo to ludzie dobijaja 250KM.
>
> ps. dobry program w zdrowym 1.9TDI 130KM daje około 170KM, były
> przypadki nawet 190KM.
>
wow, silnik to wytrzymuje na luzaku? :)
-
66. Data: 2011-04-25 21:46:40
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Mon, 25 Apr 2011 16:17:48 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> E tam.. zapytaj to dziecko-fantastę w jaki sposób przejechał kanał
> samochodem, to dopiero wyczyn.
> A bez tego to jakby nie patrzeć, z trójmiasta do portów nad kanałem jest
> niecałe 1500 km, po których trzeba zrobić w najlepszym możliwym przypadku
> (i najdroższym, o co go nie posądzam) godzinną przerwę w pracy silnika.
Inna sprawa jaki zasięg na pełnym zbiorniku ma taka 530d? Co tam jest 250
litrów balon, że 1700 kilometrów z butem w podłodze przejedzie bez
tankowania? No chyba, że BMW przy 220 to palą 4,5 litra. LOL
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
67. Data: 2011-04-25 21:56:51
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
spammtrapp wrote:
> W dniu 2011-04-25 16:56, Filip KK pisze:
>> Bo tyle wychodzi cała podróż. Twoje obliczenia są zajebiste, wróć do
>> podstawówki.
>
> "Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
> silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny
> zanim wyłączyłem silnik."
>
> "Po 20 godzinnym pałowaniu auta za maksymalnymi prędkościami?"
średnia 80km/h
starym golfem jechał a reszta mu sie przyśniła przez te 2 godziny...
(znaczy te 220km/h i silnik z turbo i pałowanie pewnie też)
amen :)
-
68. Data: 2011-04-25 22:00:36
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
P.B. wrote:
> Dnia Mon, 25 Apr 2011 16:17:48 +0100, Waldek Godel napisał(a):
>
>> E tam.. zapytaj to dziecko-fantastę w jaki sposób przejechał kanał
>> samochodem, to dopiero wyczyn.
>> A bez tego to jakby nie patrzeć, z trójmiasta do portów nad kanałem
>> jest niecałe 1500 km, po których trzeba zrobić w najlepszym możliwym
>> przypadku (i najdroższym, o co go nie posądzam) godzinną przerwę w
>> pracy silnika.
>
> Inna sprawa jaki zasięg na pełnym zbiorniku ma taka 530d? Co tam jest
> 250 litrów balon, że 1700 kilometrów z butem w podłodze przejedzie bez
> tankowania? No chyba, że BMW przy 220 to palą 4,5 litra. LOL
Może jakaś wersja dlugodystansowa zamaista siedeń ma beczkę na 250l paliwa
:)
-
69. Data: 2011-04-25 22:03:07
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
spammtrapp wrote:
> W dniu 2011-04-25 13:34, Filip KK pisze:
>> Wypowiedział się ten, kto jeździ granadą...
>
> Przynajmniej go UFO nie porywa i z 8 godzin nie robi sie mu 20.
no i nie jedzie samochodem z 250 litrowym zbiornikiem paliwa :)
-
70. Data: 2011-04-25 22:04:14
Temat: Re: jak to jest z dieslami?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
aro333 wrote:
> Ok może odłuzmy te spory, mowie na poważnie. Wlasnie przesiadam się
> po 20 latach jezdzenia benzyniakami na diselka 1,9 TDI ale tego
> najslabszego 90KM. Wiec tak na poważnie , co to znaczy nie pałować do
> chwili rozgrzania? Rozumiem że nie wciskac pedału przyspieszenia w
> sama podlogę,a może nie przekraczać pewnych obrotów? No i to
> nieszczęsne studzenie - Czy jezdząc powiedzmy kapelusznikowato np do
> 120km/h przy powiedzmy 150km przejechanych, turbinka też jest mocno
> zagotowana? A jak jest przy naprawdę krótkich wolnych miejskich
> przejazdach?Wiem wiem disel nie powinien byc ganiany na krótkich
> dystansach nonstop.
masz obrotomierz? jak masz to schodzisz na niskie przez jakis czas nie
przekraczas 2000 i juz jest oki.