  • 191. Data: 2011-04-29 23:32:30
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 22:55:10 +0200, n...@o...pl
    napisał(a):
    > Tylko, że bajkopisarz ich użyć nie potrafi. Ja z resztą także. Wygląda na to, że
    > podobnie jak i Ty sam, bo nadal nie potrafisz tego konkretnie wykazać.
    > Opinia to nie argument tylko świadectwo jakie wystawiasz sobie.

    Czego nie potrafię? Tego, że spaliny na biegu jałowym mają na tyle niską
    temperaturę, że nie zaszkodzi turbinie wyłaczenie silnika przy takowej?

    --
    ___________ (R)

  • 192. Data: 2011-04-29 23:39:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Apr 2011 23:29:42 +0200 osobnik zwany cbnet
    wystukał:

    > Go to hell.
    >

    > PS: to po polsku znaczy tyle co "spierdalaj". PPS: A zatem: SPIERDALAJ.

    pa! Cieniasie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2011-04-29 23:47:32
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Pa, Pizdusiu.

    --
    CB

  • 194. Data: 2011-04-30 02:39:23
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Zła wiadomość: temperatura spalin jest taka sama na biegu
    jałowym, jak przy 3000 rpm, oraz przy 5000 rpm.
    Jest praktycznie taka sama zawsze, niezależnie od obrotów
    silnika.

    A zatem chodziłoby raczej o mniejszą ilość ciepła (ilość spalin)
    "podawanych" na turbinę i w konsekwencji "łatwiejsze"
    odprowadzanie go z układu turbiny, co spowoduje pewne
    obniżenie temperatury jej elementów (choć stosunkowo
    niewielkie) na biegu jałowym.

    Takie tam. ;)

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QLpCM$0Jy@mike.oldfield.org.pl...

  • 195. Data: 2011-04-30 09:59:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 02:39:23 +0200, cbnet wrote:
    >Zła wiadomość: temperatura spalin jest taka sama na biegu
    >jałowym, jak przy 3000 rpm, oraz przy 5000 rpm.
    >Jest praktycznie taka sama zawsze, niezależnie od obrotów
    >silnika.

    W dieslu ?
    Ilosc powietrza w miare stala, a paliwa mocno zmienna. Nie moze byc
    taka sama.

    W benzyniaku tez trzeba sie postarac zeby turbina zaswiecila.

    J.

  • 196. Data: 2011-04-30 14:41:24
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Obojętne.
    Zależy najbardziej od paliwa.
    Dla danego silnika nie zależy od ilości obrotów.
    W bardzo niewielkim stopniu zależy od ciśnienia.

    Masz Googlarkę, więc sam możesz wyszukać.

    --
    CB

  • 197. Data: 2011-04-30 16:46:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    W dieslu ?

    powietrza tyle samo, a paliwa malo - to skad ma sie brac wysoka
    temperatura ?
    J.

  • 198. Data: 2011-05-01 01:22:42
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    W turbo-dieslu?

    Weź znajdź jakiś wykres w Googlu, jak nie czujesz tego.
    Powaga.

    --
    CB

  • 199. Data: 2011-05-01 08:18:53
    Od: n...@o...pl

    > Czego nie potrafię? Tego, że spaliny na biegu jałowym mają na tyle niską
    > temperaturę, że nie zaszkodzi turbinie wyłaczenie silnika przy takowej?
    Słowa, słowa, słowa...
    Gdzie liczby?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 200. Data: 2011-05-01 10:27:10
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Przykładowe liczby: obniżenie się temperatury spalin z 1100 st.C
    do 900 st.C na biegu jałowym.

    Zajebiście "niska temperatura".

    --
    CB