-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: "cbnet" <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak to jest z dieslami?
Date: Sat, 30 Apr 2011 02:39:23 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 23
Message-ID: <ipfls3$2nke$1@news.mm.pl>
References: <c1.01.3QLh01$0Jm@mike.oldfield.org.pl>
<5...@n...onet.pl>
<c1.01.3QLpCM$0Jy@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-231-122-20.warszawa.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1304124099 89742 89.231.122.20 (30 Apr 2011 00:41:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Apr 2011 00:41:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365259
[ ukryj nagłówki ]Zła wiadomość: temperatura spalin jest taka sama na biegu
jałowym, jak przy 3000 rpm, oraz przy 5000 rpm.
Jest praktycznie taka sama zawsze, niezależnie od obrotów
silnika.
A zatem chodziłoby raczej o mniejszą ilość ciepła (ilość spalin)
"podawanych" na turbinę i w konsekwencji "łatwiejsze"
odprowadzanie go z układu turbiny, co spowoduje pewne
obniżenie temperatury jej elementów (choć stosunkowo
niewielkie) na biegu jałowym.
Takie tam. ;)
--
CB
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:c1.01.3QLpCM$0Jy@mike.oldfield.org.pl...
> Czego nie potrafię? Tego, że spaliny na biegu jałowym mają na tyle niską
> temperaturę, że nie zaszkodzi turbinie wyłaczenie silnika przy takowej?
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.11 09:59 J.F.
- 30.04.11 14:41 cbnet
- 30.04.11 16:46 J.F.
- 01.05.11 01:22 cbnet
- 01.05.11 08:18 n...@o...pl
- 01.05.11 10:27 cbnet
- 01.05.11 11:28 jarek d.
- 01.05.11 14:54 Waldek Godel
- 01.05.11 23:32 cbnet
- 02.05.11 17:49 jarek d.
- 02.05.11 18:17 cbnet
- 02.05.11 18:30 z
- 03.05.11 01:17 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual