  • Data: 2010-08-23 16:57:47
    Temat: Re: jak sie uzyskuje takei zdjecia?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dobrov pisze:
    > Patrzcie na histogram. Jest jakoś nienaturalnie równomierny, poza tym że
    > na gębie trochę przepalonego czerwonego. Do tego kilka "dziur" gdzie nie
    > ma zielonego. Nie wiem, czy to wina jpg-a czy obróbki.
    >
    > Czy ktoś mógłby go skomentować?

    Ogląda się zdjęcia, a nie histogramy :)
    ''Nieprawidłowość'' histogramu można określić tylko na etapie
    powstawania rawa (i dotyczy niesymetrii sygnałów użytecznych względem
    lewej strony), potem to nie ma już żadnego znaczenia, gdyż kierujemy się
    okiem, a nie dziurami w nim znalezionymi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl