eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ? › Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.n
    et.pl!not-for-mail
    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    Date: Fri, 17 Jun 2011 15:30:05 +0200
    Organization: snafu
    Lines: 22
    Message-ID: <124rz7tbigt74.17bqke47802gj$.dlg@40tude.net>
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
    <itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
    <itdm6f$ogp$1@news.onet.pl> <4dfa6773$1@news.home.net.pl>
    <itdpqc$nin$1@inews.gazeta.pl> <4dfaf02d$1@news.home.net.pl>
    <iteuam$ltu$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <itfga3$i49$1@inews.gazeta.pl>
    <1ngasw5s5gsxj$.1f6yvtkgnae0z.dlg@40tude.net>
    <itfhi6$ls6$1@inews.gazeta.pl>
    <1iv5aa44sd50w$.1mvgdz8eza8s5$.dlg@40tude.net>
    <itfk57$7t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: e105-c.adm.ue.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1308317404 18376 156.17.96.247 (17 Jun 2011 13:30:04
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@p...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jun 2011 13:30:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-fnord: obey.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376706
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 15:17:24 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > co mam jeszcze opisywać?
    > To, ze przy zmniejszeniu cisnienia zmieni sie obwód koła i zmieni sie
    > prędkość obrotowa koła i że istnieją między tymi wielkościami zależności i
    > to, ze skoro materiału jest tyle samo, a jednak zmniejsza sie obwód to
    > gdzies sie musi podziać?

    W zwiększonej grubości? To jest guma. Nie będzie tajemniczego
    "fałdowania".

    > nie powinno tylko sie da, a dowód na to przedstawilem już w kilku postach
    > pokazując to, ze zjawisko zostalo wykorzystane przez producentów samochodów
    > do minitorowania cisnienia w kołach, bez umieszczania w nich czujników
    > cisnienia.

    A ja nadal twierdzę, że to nie jest *jedyne* zjawisko, które jest brane
    pod uwagę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: