-
Data: 2011-06-17 13:04:47
Temat: Re: jak oni to robią ?
Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Jun 17, 11:52 am, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
> U ytkownik "Borys Pogore o" <b...@p...edu.leszno> napisa w wiadomo
cinews:11wkih7rwi95j.ph2t638emy62$.dlg@40tude.net...
>
> > Dnia Fri, 17 Jun 2011 11:10:58 +0200, Arek napisa (a):
>
> >>> "Intuicja" to najgorszy przyrz d pomiarowy.
>
> >> Zgadzam si , dlatego bardziej mnie przekonuje teoria + praktyka. Ni
> >> lu ne gdybanie, o wirtualnej odleg o ci od asfaltu, wp ywie odleg o ci
> >> klock w itp.
>
> > To bierz kred , pompk i sprawd .
>
> mo e kto w koncu odpowie mi na pytanie jak mierz cisnienie samochody z
> kontrol cisnienia w ko ach, kt re wykorzystuj do tego czujniki ABSu i
> usrednion pr dko obrotow ka dego ko a?
> Trzeci raz pisze w tym w tku i ka dy ma jak teorie, ale jako nie potrafi
> sie odnie do tego, co od dawna stosowane bylo w niek rych autach.
> Owszem nowsze i dok adniejsze systemy wykorzystuj czujniki cisnienia w
> samych ko ach i cz sie radiowo z autem (np. RDC w BMW) ale starsze
> systemy korzystaj ce z ABSu te dzia a y (np RPA w BMW)
>
> Zamiast wi c dorabia filozofie wystarczy tylko troche doczyta .
>
> ps. sam kiedy uwa a em, ze to nie mo e dzia a , a jednak dzia a...
>
Moze byc tak ze sa dwa czujniki. Jeden obrotu kola a drugi
przyspieszenia korpusu samochodu.
Wtedy przy dobrze napompowanym kole nacisniecie hamulca spowoduje
prawie natychmiastowa reakcje korpusu bo kola napompowane sa
sztywniejsze niz flaki.
A w sflaczalym kole po nacisnieciu hamulca piasta kola sie zatrzyma
ale cale kolo nie bo opona sie lekko podda. W rezultacie efekt
hamowania bedzie opozniony.
Nie wiem jak jest ale tak bym zbudowal taki system.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.11 13:34 Borys Pogoreło
- 17.06.11 13:42 Borys Pogoreło
- 17.06.11 14:11 Kuba \(aka cita\)
- 17.06.11 14:13 Kuba \(aka cita\)
- 17.06.11 14:14 Kuba \(aka cita\)
- 17.06.11 14:18 Borys Pogoreło
- 17.06.11 14:33 Kuba \(aka cita\)
- 17.06.11 15:04 Borys Pogoreło
- 17.06.11 15:07 Borys Pogoreło
- 17.06.11 15:17 Kuba \(aka cita\)
- 17.06.11 15:27 Arek
- 17.06.11 15:29 Arek
- 17.06.11 15:30 Borys Pogoreło
- 17.06.11 15:31 marek
- 17.06.11 15:34 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=