  • 1. Data: 2009-02-18 22:47:37
    Temat: jak oni robią takie wyraźne zdjęcia ?
    Od: "mirek" <m...@o...pl>

    http://www.boston.com/bigpicture/2009/02/scenes_from
    _pakistan.html

    są dokładne, wyraźne, po prostu super.
    jaki to morze być sprzęt i jakie ustawienia ?

  • 2. Data: 2009-02-18 22:51:07
    Temat: Re: jak oni robią takie wyraźne zdjęcia ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze mirek:

    > http://www.boston.com/bigpicture/2009/02/scenes_from
    _pakistan.html

    > są dokładne, wyraźne, po prostu super.
    > jaki to morze być sprzęt i jakie ustawienia ?

    Ten sprzęt nazywa się FastStone Image Viewer.

  • 3. Data: 2009-02-18 23:18:03
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    Użytkownik "mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.boston.com/bigpicture/2009/02/scenes_from
    _pakistan.html

    > są dokładne, wyraźne, po prostu super.
    > jaki to morze być sprzęt i jakie ustawienia ?

    hehe nic specjalnego w jakości ja nie widze..
    1dmk2 + 300/2.8 IS L zrobi o wiele lepsze i z wiele lepszym bokeh'em
    mowie to z doswiadczenia..a jak nie 300 to pewnie 85, 35 i 14...wszystko L,
    bo smiem twierdzic ze
    takiej plastyki Nikoś pewnie nie ma :P
    Pozdrawiam
    Raka

  • 4. Data: 2009-02-18 23:42:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Rakan:

    > 1dmk2 + 300/2.8 IS L zrobi o wiele lepsze i z wiele lepszym bokeh'em
    > mowie to z doswiadczenia..a jak nie 300 to pewnie 85, 35 i 14...wszystko L,
> [...]

    MISTRZ

  • 5. Data: 2009-02-18 23:45:02
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Rzecze Rakan:

    > MISTRZ

    dokladnie...mam na to dowody :D
    Raki

  • 6. Data: 2009-02-19 00:03:24
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >http://www.boston.com/bigpicture/2009/02/scenes_fro
    m_pakistan.html

    >s? dok?adne, wyra?ne, po prostu super.
    >jaki to morze by? sprz?t i jakie ustawienia ?

    Moim skromnym zdaniem nie sa az tak ostre.

    Ostatnio kupilem sobie obiektyw ZUIKO 11-22 do E-410 i
    pare zdjec podeslalem koledze co ma Nikona D300 + Tokina 11-16.

    Napisal mi, ze ostrosc zdjec w jego ocenie "nie-do-uwierzenia" i faktycznie
    taka jakosc produkuje ten ZUIKO, ktory po podpieciu do
    najprostrszego Olka staje sie swietnym tandemem dla kogos
    kto chce miec super zylete na zdjeciach ;)

    Jak widzisz sprzet bez wysokiej jakosci szkla nie rozwinie skrzydel
    i tutaj puszki moga byc rozne i kazda wyciagnie extra efekt
    jak ma odpowiedni obiektyw;)

    Rzecz jasna koncowa obrobka w programie graficznym dociaga jakosc i
    stawia przyslowiawa kropke nad "i".
    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 7. Data: 2009-02-19 00:12:12
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rakan" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1dmk2 + 300/2.8 IS L zrobi o wiele lepsze i z wiele lepszym bokeh'em
    > mowie to z doswiadczenia..a jak nie 300 to pewnie 85, 35 i 14...wszystko
    Jadąc w strefę wojny zabrałbym tylko takie szkła.
    Zoom to nie to.
    No risk no fun.

  • 8. Data: 2009-02-19 00:29:32
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    > 1dmk2 + 300/2.8 IS L zrobi o wiele lepsze i z wiele lepszym bokeh'em
    > mowie to z doswiadczenia..a jak nie 300 to pewnie 85, 35 i 14...wszystko

    Farooq Naeem
    User Type: Photographer
    Camera: Nikon D3, Nikon D300
    Working for Agence France-Presse (AFP) in Islamabad, Pakistan.
    http://www.moody.pk/profile?pid=35

    http://photo.net/leica-rangefinders-forum/00EITf
    "Emilio Morenatti replied my e-mail that all his Afghan Pixs have been taken
    with Digital Nikon DH an DX."
    choć może się "nawrócił". Szczególnie po wejściu D3 :)

    Masz więcej dowodów?

  • 9. Data: 2009-02-19 00:37:52
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Dariusz W." <d...@2...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jak ma odpowiedni obiektyw;)
    >
    > Rzecz jasna koncowa obrobka w programie graficznym dociaga jakosc i

    Nie mozna wykluczyc, ze kolega dowiedzial sie czegos o swojej tokinie ;)

  • 10. Data: 2009-02-19 00:38:49
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > taken with Digital Nikon DH an DX."
    > choć może się "nawrócił". Szczególnie po wejściu D3 :)

    to jest wlasnie dowód na to ze tylko C ma odpowiednia plastykę!
    mowiąc powyżej o plastyce nie mialem na mysli ze te foty ją mają.
    Jak juz napisalem...te zdjecia niczym konkretnym nie powalają (mowie tu o
    jakości a nie o temacie, gdyz nie o tym jest mowa).
    Dla przykładu....pokaz szklo N ktore ma porownywalną plastyke z 24-70/2.8
    Canona? :))
    Pozdrowki
    Rakan