    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.sport.zimowe
    Subject: Re: jak fotografowac zime
    Date: Mon, 19 Jan 2009 12:59:28 +0100

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To mi się szczególnie podoba:
    >
    > "Jeszcze raz warto polecić - róbmy zdjęcia, kiedy się tylko da i jak
    > najwięcej się da."

    To jest lepsze:

    Po powrocie do domu zgrajmy zdjęcia do komputera, wybierzmy ze 100-150
    najlepszych i najciekawszych (więcej nie zdzierży nikt oprócz autora
    zdjęć!), puśćmy w tle ulubioną muzykę i delektujmy się wspomnieniami
    udanego urlopu na nartach!

    Biorąc pod uwagę, że fotograficy National Geographic z 10000 zdjęć
    wybierają 10, to w czasie urlopu należy zrobić od 100000 do 150000
    zdjęć. Urlop dwutygnodniowy trwa 336 godzin. Codziennie śpimy 6 godzin
    (żeby nic nie tracić z urlopu, tylko te wory pod oczami), na jedzenie 2
    godziny, toaleta ok. godziny dziennie. Czyli zostaje nam 15 godzin na
    inne zajęcia. Jeśli przeznaczymy je tylko na fotografowanie to mamy 756
    tys sekund, co podzieleniu przez 100000 zdjęć, daje, że średnio co 7
    sekund non stop robimy zdjęcie. 150000 zdjęć po 300KB (takie średnie
    jpg) daje nam 45GB, czyli bierzemy ze sobą sporo kart pamięci lub notebooka.

    wer

    P.S. Jak oglądam większość zdjęć z imprez, wczasów, wycieczek to już po
    10 zdjęciu mam ochotę zamordować pokazującą osobę.
    - Widzisz tę czarną plamkę na tle wielkiej krokwi?
    - Gdzie? A tu.
    - To ja, szwagier Heniek strzelił mi tę focię, dałem ją już na naszą klasę.