  • Data: 2009-01-19 21:32:20
    Temat: Re: jak fotografowac zime
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KuFeL wrote:

    > pojawia sie tylko pytanie 'po co?' wiekszosci zdjec nie oglada sie dwa
    > razy.

    I to są te "knoty" do wyrzucenia :)

    > Sporej ilosci wcale.

    I to są te, które wcale nie powinny powstać... :)

    > A w sensie rodzinno historycznym, to co
    > najwyzej wnuki siegna po te zdjecia

    Nie wiem skąd się bierze takie przekonanie w człowieku?! :)
    To coś jak z domem budowanym "dla pokoleń"...
    Mamy nadzieję, że nasze dzieci, wnuki będą w nim mieszkały...
    A g**no prawda! To już nie te czasy! :)
    Dziś każdy woli na swoim - jeśli nawet pokój z kuchnią... ;)
    No i tak te domy budujemy dla siebie samych, a dzieci dorastają i z nich
    uciekają... ;)

    >, choc to tez nie jest pewne.

    Właśnie! :)

    > Tetrabajty do kosza...

    Dokładnie! :)

    Choć ciągle łatwiej jest wyrzucić do kosza kilka płytek CD/DVD/..., na
    których "nie wiadomo co jest", niż cały karton slajdów wraz z ciężkim
    rzutnikiem. Dlatego ja mam jeszcze większą nadzieję na zrozumienie wśród
    potomków... ;D

    Nawiasem mówiąc - jakiś czas temu, zupełnie przez przypadek, obejrzałem
    slajdy zrobione jakieś 30 lat temu przez świętej pamięci mojego
    teścia... nie zapomnę tej chwili.
    Od tego czasu sam robię na slajdach... i żadna cyfrowa zabawka mi tego
    nie zastąpi... :)

    Pozdrawiam,
    syriusz