  • Data: 2009-01-19 21:58:39
    Temat: Re: jak fotografowac zime
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > Trochę szkoda, bo z klasycznych zestawów około 36 zdjęć z różnych imprez
    > czy wakacji sprzed 30 lat (tak się wtedy pstrykało - jeden film i do
    > końca) pozostało po kilka ujęć. Reszta przepadła bezpowrotnie nie
    > wiadomo gdzie. A gdyby wtedy była cyfra i ktoś pomyślałby chwilę całość
    > trzymałaby się znakomicie na jednej z wielu kopii.

    Jeśli ktoś "pomyślał przez chwilę", to, czy to była klisza, czy obecnie
    "całość... na jednej z wielu kopii", nie ma większego znaczenia - może
    się zachować w równie dobrej formie, a w jakiej postaci - to jest tylko
    wyznacznikiem danych czasów - współczesnych lub przeszłych.

    Nowe czasy przyniosły jednak większy "szum" w nośnikach - "szum",
    którego tak bardzo boją się "cyfromaniacy" ;)
    Kiedyś z tych 36 klatek - 30 było naprawdę wartościowych.
    Dziś te 30 wartościowych musimy wygrzebać z 10 tysięcy(!) zdjęć
    bezmyślnie trzepanych cyfrakiem na wakacjach... ;)
    Ot, wzrósł poziom szumów wraz z postępem technologii... ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz