  • Data: 2009-01-19 21:37:04
    Temat: Re: jak fotografowac zime
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    syriusz pisze:
    > Nawiasem mówiąc - jakiś czas temu, zupełnie przez przypadek, obejrzałem
    > slajdy zrobione jakieś 30 lat temu przez świętej pamięci mojego
    > teścia... nie zapomnę tej chwili.
    > Od tego czasu sam robię na slajdach... i żadna cyfrowa zabawka mi tego
    > nie zastąpi... :)

    Trochę szkoda, bo z klasycznych zestawów około 36 zdjęć z różnych imprez
    czy wakacji sprzed 30 lat (tak się wtedy pstrykało - jeden film i do
    końca) pozostało po kilka ujęć. Reszta przepadła bezpowrotnie nie
    wiadomo gdzie. A gdyby wtedy była cyfra i ktoś pomyślałby chwilę całość
    trzymałaby się znakomicie na jednej z wielu kopii.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl