  • Data: 2011-05-19 13:46:20
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 19, 1:49 pm, Michal Kleczek <k...@g...com> wrote:

    > No sam pisales o "jadrze", ktore moze powstac w 2 mies i jest uzyteczne.

    O PITach nic nie pisałem. Do użycia produkcyjneo nadaje się wersja
    release, co taka wersja będzie miała, to kompetentnie się nie
    wypowiem.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > (podkreslenie moje)

    > Czyli nie rownolegle.

    Czemu nie równolegle? Równolegle może jedna osoba/para dłubać GUI w
    VB, druga pisać funkcje liczące (czy stuby udające, że liczą) w tym
    samym programie VB. Jeśli po pierwszej iteracji zapada decyzja, że
    obliczenia jednak mają być robione w C++, to zespół, który robi GUI
    przerabia je tak, żeby brało obliczenia z DLL-ki, a zepsół od obliczeń
    przepisuje obliczenia/stuby na C++. W trzeciej iteracji można
    równolegle dalej rozwijać kod robiący obliczenia, przepakowywać DLL-kę
    w serwer obliczeń i pracować nad GUI.