  • 81. Data: 2011-11-25 05:28:02
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jamgt2$4cd$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    l/specification.html

    > ROTFL miesiąca :))))

    Jak to było? Poznać głupiego po śmiechu jego?

  • 82. Data: 2011-11-25 05:28:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jamh0v$dsh$1@inews.gazeta.pl...

    > No widzisz, jaki jesteś przewidywalny? Jak każdy troll.

    > Obserwowanie, jak się wijesz przyłapany na kolejnym łgarstwie, byłoby
    > nawet zabawne, tylko - cholera - tego Filonka mi trochę żal...

    Masz jakieś kompleksy? Każde nieporozumienie dla Ciebie to łgarstwo?

  • 83. Data: 2011-11-25 06:40:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Masz jakieś kompleksy?

    Sliczne....

  • 84. Data: 2011-11-25 07:34:57
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > No pewnych rzeczy nie przeskoczysz.

    Dla ytego nie mam iphona .. nie da się z gówna picza zrobić ... sorry

    > Jesteś pewny? Bo może masz skrzywioną opinię na podstawie
    > swoich dotychczasowych doświadczeń z ekranami o niskiej
    > gęstości pikseli?

    Mam komfort pracy co przy wadzie wzroku jest bardzo cenne, nie muszę mieć
    lupy żeby wpatrywać się w pixele na ekranie

  • 85. Data: 2011-11-25 09:44:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    l/specification.html
    >ROTFL miesiąca :))))

    Czemu rotfl ?

    Tym niemniej oczywiscie poprosimy o fotke obu ekranow, w pelnym
    sloncu, zapackanych paluchami, no i po 6 miesiacach uzywania.

    J.

  • 86. Data: 2011-11-25 09:51:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Tłumaczę jeszcze raz: wolę mieć ciut mniejszy wyświetlacz
    >z większą ilością pikseli, który łatwiej się zmieści w kieszeni
    >niż wyświetlacz z dużo mniejszą ilością pikseli powiększonych
    >do rozmiarów małego tableta, który trzeba trzymać na
    >wyciągnięcie ręki całej aby piksele przestały być widoczne. KPW?

    I to jest "obiektywna" ocena ?

    Innym drobna pikseloza nie przeszkadza, wzrok nie pozwala im ogladac z
    blizej niz 30cm, a ogolnie wola miec telefon ktory z trudem ale jednak
    sie w kieszeni miesci, niz telefon z koniecznoscia noszenia lupy :-)

    Aczkolwiek przyznaje ze na rozdzielczosc sam narzekalem - 128x160 na
    malym ekraniku ... i juz trzeba inne gierki sciagac, bo sie nie
    mieszcza.
    No i na mapach niewiele widac - choc to akurat dziala w dwie strony -
    przy wiekszej rozdzielczosci trzeba mapy powiekszac :-)

    J.

  • 87. Data: 2011-11-25 10:27:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 06:28, Pszemol pisze:
    > Jak to było? Poznać głupiego po śmiechu jego?

    Głupiego to poznam po tym, że zabiera się za dyskusję nie mając bladego
    pojęcia w temacie. Ale to też nic nowego, na PMS u ciebie to norma.

    --
    Paweł

  • 88. Data: 2011-11-25 10:43:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 10:44, J.F pisze:
    > Czemu rotfl ?

    Zgadnij.

    > Tym niemniej oczywiscie poprosimy o fotke obu ekranow, w pelnym sloncu,
    > zapackanych paluchami, no i po 6 miesiacach uzywania.

    Ależ proś :))

    --
    Paweł

  • 89. Data: 2011-11-25 10:46:21
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:27:38 +0100, DoQ napisał(a):

    > Głupiego to poznam po tym, że zabiera się za dyskusję nie mając bladego
    > pojęcia w temacie. Ale to też nic nowego, na PMS u ciebie to norma.

    i na pl.rec.foto.cyfrowa i paru innych.
    W sumie nie pierwszy i nie ostatni tego typu, widać ta choroba nie jest
    odosobniona - taki sam był, jak mu tam, Eneuel Ciszewski (czy jakoś tak),
    bul bul Werbliński, Kamiński kryjący się jako Strybyszewski, wcześniej
    Zaciek...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 90. Data: 2011-11-25 14:14:38
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jaktq4.8ec.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Poważnie? No to całkiem kiepsko jak na 4.5" wyświetlacz...
    > Półtoraroczny iPhone4 ma 640 x 960 pikseli na 3.5 calowym.
    > I pewnie do tego większą jaskrawość, więc będzie znacznie
    > czytelniejszy od tych nowych telefonów Samsunga.

    Co za szczęście że jestem ślepy. Mam 4.3" wyświetlacz WVGA i choćbym nie
    wiadomo jak się wpatrywał w ekran nie jestem w stanie dojrzeć tych cholernych
    pikseli. Nic tylko pogratulowac sokolich oczu.
    Miałem kiedyś PDA z 4" ekranem (ale w proporcji 4:3 co fizycznie daje większą
    powiezchnie wyświetlacza niż 4,3" 16:10) w VGA i też nie widziałem śladu po
    pikselach).

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d