    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Date: Sat, 10 Dec 2011 15:33:25 -0600
    <j...@p...onet.pl> <jajdej$8mg$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jaji41$33v$1@news.onet.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jajrur$7ru$1@news.onet.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jalkiu$2ck$1@news.onet.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jaltct$32p$1@news.onet.pl>
    <jalui4$cv4$1@inews.gazeta.pl> <jamcih$s4v$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <j...@p...onet.pl> <jaogs7$aie$1@news.onet.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <1vrkm1nag34kd$.9xxdggl3u1pu.dlg@40tude.net>

    news:1vrkm1nag34kd$.9xxdggl3u1pu.dlg@40tude.net...

    > Masz gdzies pod reka drukarke laserowa ?
    > Mozemy sie przekonac czy bardziej czytelny jest text 5x5 px po 0.5mm,
    > czy 10x10px po 0.1mm.
    > Zaraz, moze nie trzeba drukarki, umieszcze obrazek na www,
    > odczytasz na iphone :-)

    Zrób obrazek o zmniejszającym się foncie w każdej linijce,
    obrazek w kilku wersjach tak aby miał najczęściej występujące
    rozmiary całego obrazka odwzorowujące rozmiar ekranu
    i porównamy jak wygląda poprawa czytelności małego fontu
    dzięki zwiększonej rozdzielczości ekranu...

    > Bo ciagle podkreslasz rozdzielczosc, a wielkosc tez istotna.

    Podkreślam rozdzielczość bo mój argument brzmi że przy tej
    samej wielkości czcionki w milimetrach ekran o większej
    gęstości pikseli może poprawić czytelność tej czcionki...
    Oczywiście w pewnych granicach - nie będzie tego widać
    na czcionce gdzie każda literka ma 5mm ani jeśli całe słowo
    długie będzie mieć 3mm...