  • Data: 2011-11-26 15:34:00
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message
    news:Xns9FA958E0EE7BEadresutuniema@127.0.0.1...

    > Rok temu miałem badanie pracownicze, oczy mam w porządku,
    > nie muszę nosić okularów. Chciałem być ironiczny, chyba mi nie wyszło.

    Ja też odebrałem Twoją odpowiedź jako żart...
    Bo przecież wiadomo każdemu że przy tych rozmiarach pikseli
    ich osobno nie będziesz widział a będą tylko efekty pośrednie.
    Mniej wyraźne kontury małych fontów, kolorowa poświata i cienie
    wokół małych literek bo font będzie musiał być celowo rozmazany
    szarością bo brakło czarnych pikseli na zrobienie okrągłej kreski itp.

    > Raczej chciałem ci dać znać że z tymi pikselami to twoje subiektywne
    > odczucie. W dodatku masz je dlatego że nie porównywałeś sobie ekranu 4.3"
    > WVGA vs 3.5 iPhona, a 4" ~390x650 w Galaxy S. Naprawdę poszukaj SII.

    Nigdzie nie napisałem że widziałem pojedyncze piksele.
    A co do SII to zdecydowanie poszukam i pójdę do sklepu z aparatem
    foto i porównam obrazy robiąc wyraźne fotografie swoim Powershot G9.