  • Data: 2011-11-26 15:53:52
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    news:almarsoft.4222317361599626964@News.gazeta.pl...
    > Dnia Fri, 25 Nov 2011 08:25:50 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobał przy słoiku:
    >
    > Absolutnie nie potwierdzam Twoich doniesien.
    > Palcuje sie gorzej niz inne ekrany - tu akurat porownuje iP4 do DesireZ
    > ale podejrzewam, ze z innymi bedzie podobnie

    Bo tu nie chodzi o to że tłuszczu z odcisków palców nie przyjmuje
    ale o to, że łatwo je zetrzeć ręcznikiem papierowym czy tkaniną.
    Nie rozmazują się tak jak na ekranach bez specjalnego pokrycia.

    > Oj, oj tych posuniec musi byc wiecej niz raz by smog nie bylo - dodatkowo
    > z dwoch stron.

    Smugi na tyle nikomu nie przeszkadzają w oglądaniu treści obrazu.
    U mnie wystarczy posunąć raz - może częściej ręce myję niż Ty
    albo częściej spodnie piorę? :-P