  • Data: 2011-11-26 16:11:31
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message
    news:Xns9FA966B89FE88adresutuniema@127.0.0.1...
    > "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Ma SuperAmoLeda wiec matryce PenTile.
    > Dopiero Super AMOLED Plus (PLUS) ma pełną rozdzielczość.
    > Plusa ma SII.

    OK, dzięki. Muszę więc poszukać SII.

    > Masz mały ekranik.
    > Miałem Omnie I z ekranem 3.2" to też musiałem ją pod nos podtykać.

    Jak pewny jesteś tych 50cm? Czy to zgadłeś czy zmierzyłeś?

    > Mogę trzymać tel bliżej nosa, ale nie widze w tym sensu. To niewygodne.

    50 cm to praktycznie wyciągnięta ręka na pełną długość...
    Dla mnie mam maks 65cm. O ile nie masz rąk długich jak
    goryl to pewnie i Ty te 50cm masz blisko wyciągniętej ręki.

    > Było o niemaniu zastrzeże co do czerni. Jak nie używasz czarnego tła to
    > nie
    > możesz mieć zastrzeżeń. Ja też nie używam mego telefonu jako młotka
    > wiec nie mam zastrzeżeń do niego w tej kwestii.

    Używasz go do czytania białych liter na czarnym tle?
    Nie męczy Ci to wzroku?

    > Z Amlodea świetnie się czyta w nocy po ciemku, własnie na czarnym tle z
    > ciemnymi litermi. Nie męczy to oczu. Przy LCD niestety podświetlenie już
    > trochę się daje we znaki...

    Czytam w nocy po ciemku i nie potrafię czytać przy maksymalnie
    przykręconym podświetleniu, mimo że nie jest wtedy zerowe...
    Muszę "podjaśnić" bo inaczej oczy się bardzo męczą...
    Widuję czasami witryny www z niebieskimi literami na czarnym tle
    - to jest tragedia do czytania nawet na dobrym biurowym monitorze.

    Powiedz coś więcej o tym czytaniu ciemnych liter na czarnym tle.
    Gdzieś to można zobaczyć w www i porównać jak się to czyta?

    > Wiec jednak dostrzegasz te zubozenie.
    > Ty chyba nie mieszkasz w polsce? Jeśli tak to przypomnę ci że u nas
    > słonecznych dni jest tyle co kot napłakał. Szczególnie teraz na jesieni
    > możesz nam dużo pisac o słońcu.

    No nie mieszkam w Polsce, ale się tam wychowałem...