  • Data: 2011-11-26 17:26:22
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:jar3tk$rtv$1@inews.gazeta.pl...

    > no to zostaniesz z iP4 lub iP4S na wieki - kup juz zapas - bo nie zmienisz
    > trendu, jaki Aplle zacznie kopiowac od konkurencji
    >
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Apple_plotki_na_
    temat_iPhone_5_zebrane_i_opisane-36203.html

    To są plotki na temat nowego telefony sprzed premiery iPhone4S.
    Jak sam widzisz, okazały się nietrafione, bo iPhone4S ma taki sam
    ekran jak iPhone4.

    > zobaczymy co wowczas beda opowiadac osoby Twojego pokroju

    Nie mam nic przeciwko zwiększeniu ekranu pod warunkiem że
    nie zwiększy się znacznie rozmiar zewnętrzny obudowy telefonu...
    Miło byłoby gdyby zachowano też obecną gęstość pikseli lub dali
    większą, np. osiągając full 720 linii w poziomie zamiast obecnych 640.
    Rozmiar Samsunga Galaxy SII, 4.5" wydaje się jednak za duży.