  • Data: 2011-11-26 10:25:20
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 08:25:50 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Już Ci tłumaczyłem, że "zapaćkanie paluchami" w iPhone4
    > nie obowiązuje bo ma on powłoki nie chwytające tłuszczy...

    Tlumaczyles, tlumaczyles, ale ja nie jestem kreatywny, wiec uwierze jak
    zobacze :-)

    > Wystarczy raz ekranem przesunąć po materiale (np. nogawka
    > spodni) i ekran jest jak nowy, bez jednej nawet smugi...

    Ale ostre slonce wystepuje np na plazy, gdzie jestem bez spodni :-)

    > Co do 6 miesiącach używania - co miałoby to dać? Ja po 11

    Jakbym napisal ze po 2 latach, to bys odpisal ze wlasnie dostales nowy
    telefon ... i w zasadzie bym ci przyznal racje :-)

    > miesiącach używania nie miałem ani jednej małej rysy na
    > ekranie swojego iPhone4... Niczym się absolutnie ekran nie
    > różnił wyglądem ani pracą od nowego.

    Ok ... a w pelnym sloncu tez nie ? Bo rysek mozesz nie widziec, ale one
    swiatlo odbijaja :-)

    > A że nie ma podświetlenia
    > CCFL tylko LED to i podświetlenie nie straciło nic na jasności...

    Spojrz w parametry jasnych led - zywotnosc maja niezbyt dluga.

    > Fotkę... nie ma sprawy, jak tylko u mnie w lokalnym sklepie
    > wreszcie chodząca SGII się pojawi to zrobię Ci fotkę...

    Ale z reflekorem.
    A w zasadzie ... to moze zaczac od fotki iphone z uzyciem flesza ?

    J.