  • Data: 2011-11-26 09:23:51
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:janlm6.97g.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Oczywiście. I dlatego do długiego czytania ludzie kupują
    > urządzenia tego typu jak Kindle czy Nook lub 10" tablety...
    >
    > Problem w tym że nie każdy ma takie duże kieszenie :-))
    > A zatem telefony wolimy mieć z ekranami małymi...

    Wolimi mieć z ekranami "sam raz". Dla mnie to oznacza troche ponad 4". Galaxy
    Note jest juz dla mnie za duży. Jeszcze 3.7" z Omni II był całkiem
    akceptowalny 4.3" to dla mnie idealny kompromis pomiędzy wielkością
    wyświetlacza a wielkością całego urządzenia. Weź pod uwagę że ten twój iPhone
    ma bycze ramki z każdej strony wyświetlacza, a telefony z 4.3" mają bardzo
    cienkie ramki w okół ekranu przez to są tylko minimalnie większe niż iPhone.
    Różnica jest dużo mniejsza niż miało by to wykikać z samej tylko wielkości
    ekranów.

    > A jeśli ekran ma już być mały to chyba lepiej aby miał więcej
    > pikseli i bardziej dokładnie rysował literki niż aby miał

    Ok, wiec czemu nie zainteresujesz się HTC Diamondem. Tam masz jeszcze
    mniejszy ekran niż w iPhonie - 2.8" i 286PPI. A może telefon z 1" ekranem i
    gęstością powyżej 500PPI byłby twoim marzeniem? Nie sądze...

    > mniej i tworzył kanciaste, kwadratowe literki z kolorowymi
    > obwódkami męczącymi wzrok lub wymagał konieczności
    > powiększania czcionki na mały ekraniku tak że zamiast
    > całych zdań w linii mieściły się tam tylko 2-3 wyrazy?

    Na 4.3" WVGA literki nie mają obwódek. Obejrzyj w końcu tego SII który nie ma
    matrycy PenTile, bo to oczym ciągle piszesz to własnie efekt takiej matrycy.

    > Ty, mając komfort czytania dopiero z 50cm jesteś dla mnie

    Osobiste przytyki skwituje milczeniem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d