  • Data: 2011-11-26 09:14:54
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jao40a.87k.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Jeśli dodasz do tego różnicę rozmiarów w drugą stronę
    > to jest moim zdaniem duża.

    Zaczynamy chyba się zbliżać do sedna. "Twoim zdaniem". Moim zdaniem nie jest
    duża. Jest całkowicie pomijalna.

    > Miałeś ten telefon w ręce?

    Ide o zakład że miałem z 10x więcej iUrządzeń w łapach w rękach niż ty.
    Pracuje w firmie która robi gry min. na iUrządzenia i mamy tego na kopy. Po
    kilka egzemplarzy każdego urządzenia - ipady, iphony nawet z tym pierwszym
    bez cyferek w nazwie, ipodów każdy model...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d