  • Data: 2010-04-12 15:27:14
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:hpq3in$mgv$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie, ja pisze a propos ciulaczy.

    > Wazne, czy stac Cie, czy moze "stac Cie". Ciagle w kontekscie ciulaczy.

    > A to prawda - nawet jak z 2000 Twoje jest tak naprawde tylko 500,
    > bo reszta poszla na kredyty.

    > To znaczy: ten wygrywa, kto lepiej zarzadza wlasnymi finansami.

    > Bo zdecydowanie w kontekscie finsnowym dyskutujemy.
    > Moze czytaj posty dwa razy?

    Dobra rada, przeczytaj zatem dwa razy to co napisałem wcześniej:
    "To, ze coś się sprzedaje nie znaczy od razu że ma to racjonalny sens..."
    Nie tylko kryteria racjonalne a wśród nich nie tylko finansowe, rządzą
    światem i decyzjami konsumenta. Łatwiej jest nieracjonalne decyzje
    podejmować gdy nie jest się ciułaczem liczącym grosiki i ma się
    środki do dysponowania nimi na cele nieracjonalne.