  • Data: 2013-02-10 00:49:10
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kf66i6$qq2$1@news.dialog.net.pl...

    > Założenie, że urządzenie kosztujące ponad 2kPLN działa wg pewnych
    > wymyślnych zasad i z zastosowaniem "kosmicznych" technologii
    > jest poważnym obciążeniem dyskutantów tego wątku (mam na
    > myśli Nasze/Wasze poczucie przyzwoitości).
    >
    > Doszukujecie się w tej lampę rzeczy których tam nie ma.
    > Nie obraźcie się..., ta lampka nie jest przeznaczona dla Was.
    > To nie Wy jesteście tzw. targetem tego marketingu.

    Mam wrażenie, że niezbyt dokładnie wczytałeś się w wątek - streszczę go
    więc.
    Pijemy do tego, że w urządzonko to, zawiera ledwie żarówkę, szybkę,
    wiatraczek, jakiś filterek barwny, a w innej wersji zamiast szybki jest
    lusterko (które na bazarku kupuję za dwa złote) i filtr polaryzacyjny.
    Części te razem kosztują z pewnością poniżej 100 złotych. A producent
    winszuje sobie za nie 30 razy więcej. My właśnie zaprzeczamy istnieniu
    wspomnianych przez ciebie "kosmicznych technologii", a nasze poczucie
    przyzwoitości każe właśnie nazwać takie praktyki po imieniu.

    > Przypomniał mi się miernik/licznik promieniowania przywożony
    > zza wschodniej granicy w ramach importu prywatnego.
    > Elementem czynnym była tam ZWYKŁA dioda (jej złącze).
    > Miernik niby mierzył ale co on tam pokazywał to cholera wie.

    Mój miernik, może go jeszcze wygrzebię z szafy, ma licznik G-M, sprawdzałem
    go także na źródlach emitujących promieniowanie i wyraźnie wskazania jego
    rosły. Miał jednakże wadę - zbliżony do... trafa WN w telewizorze łapał jego
    pole i wariował. To była jego jedyna wada (a może jest - jeśli jeszcze mi
    nie zgnił, albo komuś nie oddałem?)

    > ps.

    PS dużymi literami i bez kropki po skrócie...

    > Powinniście się na tej lampce wzorować i robić podobne
    > urządzenia za podobne pieniądze.
    > Problemem jest tylko przełamanie pewnych moralnych zasad.

    Może się kłócimy między sobą, może jeden drugiemu wymyśla od idiotów,
    rzadziej, lub częściej. Ale jedno na pewno nas łączy - nie jesteśmy
    skurwysynami i nie posuniemy się to takich rzeczy.