  • Data: 2013-02-08 13:51:48
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > Jarku, nie wiem, czemu z taką zaciekłością usiłujesz storpedować to,
    > co piszę?

    Ja? Torpedować? Tu wyszło tylko tyle, żem człowiek małej wiary.

    > Pisałem, że podpytałbym jakiegoś rabina, albo pszczelarza, znałem paru,
    > ale jak dotąd, z zaświatami trudno raczej się połączyć celem zapytania,
    > a po to przecież chcę kogoś z lepszą wiedzą popytać, żeby dowiedzieć się,
    > czy moje przypuszczenia są słuszne, czy nie. Wiem tyle, że stosuje się
    > celowe umieszczanie pasieki w jakimś miejscu, aby pszczółki np. łoiły
    > głównie rzepak, czy wrzosy, a pszczelarz by powiedział co do szczegółów.

    Nawet znam pszczelarza, którego mógłbym pytać o wszystko, ale nie będę mu
    głowy zawracać. Kiedyś byłem przy tym, jak woził pszczoły na wakacje,
    żeby sobie mogły powąchać kwiatków, co ich wokół domu nie mają. Podziwiam
    pszczoły za ich zamiłowanie do gospodarki planowej -- nie ładują wszyskiego
    jak leci w jedną dziurę. Jak na zebraniu produkcyjnym padnie ustalenie,
    że teraz robimy miód gryczany, to się tego trzymaja i nie próbują wciskać
    lipy. Co innego mszyce, one są nieprzewidywalne. Pojawiają się nagle
    w dużych ilościac -- i nikt nie wie dlaczego akurat tu i teraz.

    > Czy się udaje - jakoś trafiają się miody koszerne, więc można wysnuć
    > przypuszczenie, że można to zrobić. Czy wierzę? Za mało mam danych,
    > mogę jedynie mieć nadzieję, że KTOŚ to umie.

    Można też w szabat wcisnąć butelkę pod siedzenie dorożki. Ktoś to umie.
    Ale wiara zawsze jest najważniejsza.

    Jarek

    --
    Organizator życie mas