  • Data: 2013-02-08 12:45:50
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkh9n7o.f5h.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Trudno mi uwierzyć w to, że komuś udaje się urządzić pszczołom życie
    > tak, że tracą zainteresowanie mszycami i spadzią.

    Jarku, nie wiem, czemu z taką zaciekłością usiłujesz storpedować to, co
    piszę?
    Pisałem, że podpytałbym jakiegoś rabina, albo pszczelarza, znałem paru, ale
    jak dotąd, z zaświatami trudno raczej się połączyć celem zapytania, a po to
    przecież chcę kogoś z lepszą wiedzą popytać, żeby dowiedzieć się, czy moje
    przypuszczenia są słuszne, czy nie. Wiem tyle, że stosuje się celowe
    umieszczanie pasieki w jakimś miejscu, aby pszczółki np. łoiły głównie
    rzepak, czy wrzosy, a pszczelarz by powiedział co do szczegółów.
    Czy się udaje - jakoś trafiają się miody koszerne, więc można wysnuć
    przypuszczenie, że można to zrobić. Czy wierzę? Za mało mam danych, mogę
    jedynie mieć nadzieję, że KTOŚ to umie.