  • Data: 2009-03-12 15:56:08
    Temat: Re: hdr a Jpg
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    nie wiem kto to napial ale to nie jest prawda
    sa sytuacje w ktoirych HDR nie ma najmnjeszego sensu , sa sytuacje ,
    ze HDR rzeczywiscei moze znacznie poprawic odwzorowanie.

    Jesli rozpietosc tonalna motywu jest mniejsza od dynamiki wejscia
    matrycy to HDR nic kompletnie nie daje.
    tak np maja zdjecia we mgle , w swietle rozproszonym , slowem malo
    plastyczne.

    Jesli rozpietosc tonalna motywu przekracza dynamike wejscia matrycy
    to HDR da widoczne efekty
    i tyle - to nie ma nic wspolnego z reklama lub nie. To ma wiele
    wspolnego z rozpietoscia tonalna sceny i matrycy

    XXX